Israel Hayom

השתלט על העיר

ערן זהבי כבש צמד והוביל את גוואנגז'ו לניצחון 2:4 על גוואנגז'ו אברגראנדה בכך הפך למלך שערי הדרבי ביברס נאתכו הבקיע את שערו ה 60 באירופה

- דור הופמן

סין. ערן זהבי ניצב אמש מול שניים מהדברים שמניעים את הקריירה שלו יותר מכל: אפשרות לשכתוב ההיסטוריה ודרבי. התוצאה: מול האלופה והמוליכה גוואנגז'ו אב רגראנדה כבש הישראלי צמד בניצחון 2:4 של גוואנגז'ו ,R&F והעלה את מאזנו ל 20 שערי ליגה ב 19 מחזורים ו 23 בכל המסגרות.

זהבי ניפץ בכך את שיאו של מונאס דאבור כלגיונר הפורה ביותר בעונה אחת, ובנוסף הפך למלך שערי הדר בי של העיר עם שמונה כאלה בשישה מפגשים. "הוא יכול לשחק בברצלונה", התלהבו שדרי המשחק מכוכב מכבי ת"א לשעבר, שכבש 11 שערים בשב עת המשחקים האחרונים של קבוצתו.

בקצב הכיבושים הזה זהבי ינפץ את שיא הכיבושים לעונה אחת בליגה הסי נית ,(28) שאותו קבע הברזילאי אלקסון ב .2014 ביום שלישי ממתין לשחקן נבחרת ישראל דרבי נוסף מול אברג ראנדה, הפעם בגומלין הגביע ולאחר 2:4 לזכות R&F במשחק הראשון.

רוסיה. ביברס נאתכו רשם גם הוא הישג אישי מרשים, כשכבש אמש את שערו ה 60 מאז יצא לשחק באירופה. קשרה של צסק"א מוסקבה כבש מה נקודה הלבנה ב 0:2 של קבוצתו על העולה החדשה חבארובסק.

היה זה שערו ה 25 במדי צסק"א, שמצטרף לשלושה בפאוק סלוניקי ול 32 במדי רובין קאזאן.

גרמניה. אלמוג כהן ואינגולשטא­ט פתחו את העונה בבונדסליגה השנייה עם הפסד 1:0 לאוניון ברלין.

הקשר הישראלי, שבחר להישאר בקבוצתו למרות ירידת הליגה והבי קוש מצד מועדונים מהליגה הבכירה, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה .67

בלגיה. ליאור רפאלוב פתח בה רכבה של קלאב ברוז', ובישל את השער השלישי בניצחון 0:4 על לו קרן בחוץ במסגרת המחזור הראשון בליגה הבלגית.

הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה .56

 ?? צילום: באדיבות דף הטוויטר ‪super liga china‬ ?? זהבי. נמצא בכושר אדיר
צילום: באדיבות דף הטוויטר ‪super liga china‬ זהבי. נמצא בכושר אדיר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel