Israel Hayom

סויסה כבר יודע

- ערן סויסה

לא לוקאלי. דידי הררי חוזר למסך: ל״ישראל היום״ נודע כי מגיש הרדיו ישוב בקרוב לערוץ 2 ויגיש תוכנית שתשודר בימי שישי של רשת.

יש תאריך לגמר "הישרדות". פיתחו יומנים: אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, גמר ״הישרדות״ יתקיים במוצאי שבת, 16 בספטמבר, ובסיומו יוכרז שמו של השורד האחרון.

שינויים במסך. השינויים בטלוויזיה נמשכים, ומי שייפרדו השבוע מהמסך הם מגישי ״חדשות האוכל״, עמית אהרונסון וריטה גולדשטיין, שתוכניתם תרד ביום שלישי הקרוב מהמסך בקשת. מי שצפויה לתפוס את מקומם היא לירון ויצמן, שתגיש תוכנית חדשה אצל הזכיינית.

מושונוב עושה שכונה. מיכאל מושונוב מצטרף לערוץ ניקלודיאון וישתתף בעונה החדשה והשלישית של "שכונה", שתשודר בהמשך השנה בהוט. מושונוב יצטרף לקאסט הכולל את יוסי מרשק, ליהי קורנובסקי, יעל שרוני ועוד. הצילומים לסדרה ייערכו בקרוב. אישה חדשה למילר. אחרי שסיפרנו לכם שהשחקנית אדוה בולה לא תמשיך לעונה נוספת של ״צומת מילר״ בתפקיד אשתו של מילר בעצמו, עכשיו נעדכן שאת התפקיד קיבלה השחקנית דקלה הדר. לדעת להתפשר. השבוע נערך מופע חגיגי ומיוחד לאלבומו השלישי של הזמר והמפיק ארז דן, ״טעם נרכש״, בזאפה תל אביב. בין האורחים שהגיעו למופע ההשקה: ליאור כלפון, טלי אורן, הילה סעדה, לאה שנירר, סער שיינפיין, שני אלון זוכת "המירוץ למיליון", אורן ברזילי ועוד. במהלך ההופעה דיבר דן על זוגיות ואהבה, ומי אם לא פנינה רוזנבלום ובעלה רוני סימנוביץ' שהיו בקהל יכלו לשמש דוגמה. הזמר פנה לרוזנבלום במהלך ההופעה ושאל אותה מה הטיפ שלה לזוגיות בריאה, וזו השיבה בקול נחרץ שצריך פשוט לדעת להתפשר. למדנו עוד משהו.

 ?? צילום: קוקו ?? הררי
צילום: קוקו הררי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel