Israel Hayom

"אין לי אסטרטגיה לעתיד"

משי קלינשטיין ,)25( הבת של, כבר שיחקה בשני מחזות זמר ועכשיו נכנסת למחזמר "היירספריי" ● "אף פעם לא חלמתי לעשות מחזות זמר, זה פשוט קרה", היא אומרת

- מאיה כהן

אחרי שששיחקה במחזות הזמר "שיער ו"סיפור הפרברים" בתיאטרון הקאמרי, תיכנס משי קלינשטיין ,)25( בתם של ריטה ורמי קלינשטיין, לדמות חדשה במחזמר "היירספריי" שיעלה בבכורה ביום רביעי הקרוב בפתח תקווה (ולאחר מכן יציג בקריית מוצקין, בתל אביב ובבאר שבע).

המחזמר "היירספריי", שעלה בברוודוויי ,2002־ב מבוסס על סרטו של ג'ון ווטרס שיצא .1988־ב העלילה מתרחשת בשנות ה־06 בארה"ב ובמרכזה ילדה שמנמנה, טרייסי טורנבלד, שחלום חייה הוא להופיע בתוכנית ריקודים בטלוויזיה. את דמותה של טרייסי תגלם בגרסה הישראלית רוני מרחבי, ואת תפקיד חברתה הטובה פני פינגלטון תגלם משי. לצידן משחקים במחזמר גם איציק כהן, טלי אורן, עידן אלתרמן, עידו רוזנברג ועוד. הבמאי הוא שוקי וגנר.

"התאהבתי בדמות של פני", מספרת משי, "היא נורא תמימה. היא באה מבית קשה, יש לה אמא קשה וקפדנית, ולמרות זה יש בה המון תום והיא מצחיקה ושלומיאלית. בסופו של דבר היא עושה מהפכה די רצינית יחסית לשנות ה־06 ולבית השמרני שהיא באה ממנו, ומתאהבת בבחור שחור".

זה כבר מחזמר שלישי שלך על הבמה. זה הכיוון? מחזות זמר?

"האמת שתיאטרון מאוד מעניין אותי והחלטתי לא להיות אסטרטגית. 'שיער', למשל, הגיע אלי בטעות. אף פעם לא חלמתי לעשות מחזות זמר, זה הגיע כהצעה, בטעות. לא משהו שתיכננתי. אחרי 'שיער' אמרתי 'אני לא עושה יותר מחזות זמר', ואז שמעתי שמעלים את 'סיפור הפרברים' והשתעשעתי במחשבה ללכת לאודישנים למריה. אז הלכתי. אין לי אסטרטגיה, אבל בינתיים זה עובד לי (צוחקת). כשראיתי בפייסבוק שהולכים להעלות את 'היירספריי' ושיש אודישנים - ידעתי שאני רוצה. עוד לא ממש ידעתי לאיזה תפקיד, אבל הצוות המה־ מם שלנו ליהק אותי לתפקיד הנכון".

מה עם מוזיקה? יש מחשבה ליצור מוזיקה משלך?

"ברור, זה מאוד מעניין אותי ואני מאמינה שבעתיד זה יקרה. אני לא יודעת אם בעתיד הקרוב או לא. אני חושבת שלמוזיקה צריך לפנות הרבה זמן והרבה לב. ברגע שיהיה לי את הזמן ואת הלב - זה יקרה".

מה ההורים אומרים על בחירות הקריירה שלך?

"ההורים שלי מברכים אותי בכל דרך שאבחר בה. הם אף פעם לא דחפו אותי לשום כיוון. הם מחבקים אותי ואני מתייעצת איתם כל הזמן לגבי הכל. הקשר בינינו פתוח ונעים".

עדיין סוחבת על הגב את הייחוס המשפחתי שלך? מרגישה שזה מעסיק את הסביבה?

"כשאת גדלה בצורה הזאת, את מצמיחה הרגלים. אני פשוט חיה לי, עושה את מה שאני אוהבת, לא מסתכלת ימינה או שמאלה, לא חושבת מה אומרים. אני עושה את מה שאני אוהבת. אם זה טוב ואוהבים - אז מהמם, ואם לא אוהבים - אז גם מהמם".

 ??  ?? הקאסט של "היירספריי"
הקאסט של "היירספריי"
 ??  ?? משי בתפקיד פני
משי בתפקיד פני

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel