Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 31.07.2017

-

גדי

זה צפוי להיות יום של התחלות חדשות בתחום הרומנטי ובקריירה שלכם. צפו לשינויים בתחום העבודה, אך שימו לב - מה שייראה לכם מלהיב בהתחלה, עלול להתברר בהמשך כבלון נפוח.

דלי

מצב הרוח קליל. אתם מרוצים למדי. מפגש עליז יביא אתכם להכרה באפשרויות רומנטיות חדשות ומרגשות. בשעות הערב תמצאו את עצמכם היום מהרהרים רבות בעתידכם ותקבלו הצעה שאינכם יכולים לסרב לה.

דגים

קנייה גדולה עומדת על הפרק. אתם מקבלים עזרה כספית ממישהו שלא ציפיתם שהתגייס לעזור לכם. חידושים בתחום הביתי גורמים לכם להרגיש נהדר. אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לסביבתכם הקרובה.

טלה

אתם בוחרים להיעלב ולהרגיש מקופחים. דווקא בעיתוי הזה, כאשר אתם כביכול "פורשים" מהמרוץ, יש מי שמתחיל לגלות בכם עניין. מפגש עם אנשים חדשים מוביל אתכם למקום שבו אתם צריכים להיות.

שור

מומלץ להקדיש את היום הזה למנוחה. בניגוד למה שקורה בדרך כלל, אינכם זקוקים היום לחברים, בייחוד לא כאלה שיספרו לכם את הצרות שלהם ולא ממש יקשיבו לכם.

תאומים

מצב הרקיע מוליד התמקדות בעניינים שוליים, ולעיתים גם בעלי אופי ביקורתי. מישהו רומז כי לחברים ולבני המשפחה נמאס מהקיטורים שלכם, במיוחד שהסיטואציו­ת שאתם מתלוננים עליהן הן פרי החלטותיכם.

סרטן

שינויים בבית גוזלים את מרב זמנכם, ונדמה שאתם לא מספיקים כלום. אתם עסוקים בטיפול בקרובים שדורשים תשומת לב רבה. פנויים? דחו את הרומנטיקה ליום אחר. הרקיע רומז על התבודדות וחשבון נפש.

אריה

אתם עלולים לשלם מחיר בגלל האגו שלכם, שאינו מניח לכם וגורם שיבושים ועיכובים ביצירת קשרים חדשים. בן מזל אריה זהה לשלכם יפרוץ לתוך החיים שלכם ויגרום להפתעה מרשימה.

בתולה

אתם מושפעים במידה רבה מאנשים סביבכם. נטייה להרפתקנות ולרמה גבוהה של ריגושים עלולה להביא אתכם למצב של איבוד שליטה זמני. שימרו על הזוגיות. פנויים? טפחו קשרי חברות בעלי פוטנציאל רומנטי.

מאזניים

אתם עוברים בקיצוניות ממצבים של פחד עמוק מנטישה לתחושות אופטימיות של כל יכולים. הדרישות שלכם מאחרים גם הן אינן מציאותיות. מילוי מושלם של הציפיות מצד הקרובים אליכם אינו אפשרי.

עקרב

אתם מוצאים את עצמכם מנסים להתפצל על פני מספר רב של תחומים והדבר גורם לירידה אנרגטית. עומס יתר מזיק לכם. אל תיקחו על עצמכם את מה שאינו אפשרי, למרות היכולות הגבוהות שלכם.

קשת

כשאתם מצליחים לצאת ממלכודת הביישנות ולהתגבר על המעצורים, אתם מגיבים הרבה יותר טוב. תחושת ההישג בעבודה מתפרסת גם למקומות אחרים. בן משפחה צעיר מצליח להרגיז למרות המורל הגבוה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel