Israel Hayom

לגביע הטוטו זה מספיק טוב

אחרי ההדחה המשפילה מאירופה והדיבורים על התערערות מעמדו של שרון מימר, בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מ.ס אשדוד והורידה קצת לחץ מהמאמן ● עכו התבזתה בתבוסה 4:0 לעירוני ק"ש ● מחליפי מכבי ת"א ניצחו 0:2 את אלה של בני יהודה

- שי ארצי וליאב נחמני

סיר הלחץ של מימר. גביע הטוטו אמנם נחשב למפעל ההכנה לעונה, אבל עבור מאמן בית"ר ירו שלים, שרון מימר, משחק הבכורה של טרום העונה הוא כבר מבחן גורלי.

אחרי ההדחה מאירופה כבר החלו די בורים על מעמדו של מימר, כך שניצחון על מ.ס אשדוד - ולא משנה מה המסג רת - היה לא פחות מהכרחי. אחרי יתרון של אנתוני וראן (25) זה היה נראה בדרך לניצחון קל, אבל חאתם עבד אלחמיד השווה בפנדל )שלא היה באמת( דקה לפני הירידה למחצית.

בדקה ה 54 מימר שמע את צפירת ההרגעה - חן עזרא יצא להתקפה מת פרצת, העביר לווראן שהניח ליוסי בניון כדור נוח על קו 16 המטרים, משם בניון כבש באלגנטיות. בדקה ה 81 וראן כבש את השני שלו ואת השלישי של בית"ר, ומימר צלח את מבחן המשחק הראשון בגביע הטוטו. סיר הלחץ יכול לשחרר קצת אדים.

דרבי צהוב ראשון. אם מכבי ת"א היתה יכולה לוותר על התענוג שנקרא גביע הטוטו היא היתה עושה זאת בש מחה, מכיוון שהראש של הצהובים נמצא עמוק בגומלין מול פאניוניוס במוקדמות הליגה האירופית. לפיכך, החליט המאמן יורדי קרויף לעלות אתמול עם ההרכב השלישי, שכלל שחקנים שלא בתוכ ניות וכאלה שאמורים לצאת להשאלה או שבקושי משחקים. כך הקשר הברזילאי מרסלו, שמכבי שילמה עליו 1.6 מיליון דולר ולא מצליחה להשתחרר ממנו, ערך הופעת בכורה, שאותה דאג לתעד ולע לות לחשבון הפייסבוק שלו. על היכולת שלו לא נרחיב במילים.

רק לפני כחודשיים וחצי שתי הקבו צות הללו נפגשו בגמר גביע המדינה, שהיה דרמטי, מותח ומסקרן - בקיצור הכי רחוק מהדרבי )העונה זה הדרבי התל אביבי היחידי( אתמול. מכבי, בהילוך שני, ניצלה את העובדה שהזהובים נסוגו לאחור במחצית הראשונה והבקיעה שני שערים קלים מרגליהם של אבי ריקן ושגיב יחזקאל, שכידוע מאוד מבוקש בשכונה. למחזיקת הגביע, שבעצמה לא הופיעה למשחק בהרכב החזק שלה וחו שבת איך לעבור בשלום את הגומלין מול זניט, היתה אפשרות לחזור למשחק אם היתה מנצלת את המצבים שלה, אך היא פגשה בין הקורות הצהובות את דניאל טננבאום, שהראה שיש על מי לסמוך ביום שפרדראג ראיקוביץ' יעזוב.

קל יותר מאימון. כאילו לא די בעו בדה שלהפועל עכו יש כרגע את הסגל החלש ביותר בליגת העל, חלק נכבד מהקבוצה לא עבר בבקרה התקציבית ואפילו המאמן שלומי דורה ישב אתמול ביציע מול עירוני ק"ש. זה עצוב, מביך, ואם ככה תיראה העונה של עכו, מדו בר באחת הפארסות הגדולות בתולדות ליגת העל. קרלוס קוויאר, שובל גוזלן, נייג'ל האסלביינק ורותם חטואל הצעיר לא ריחמו על יריבתם וסיימו את המש חק עם 0:4 קליל יותר מאשר באימונים.

הבעיות בעכו לא צריכות לעניין את החבורה של חיים סילבס, ומעבר לתוצאה ק"ש נראית שוב כמו קבוצה מאורגנת, כמו שהבעלים שלה איזי שרצקי רוצה לראות. זה אמנם מוקדם, אבל זו הת חלה טובה מבחינת הקבוצה הצפונית ביותר בליגה.

 ??  ?? שחקני בית"ר מודים לאוהדים בראשל"צ
שחקני בית"ר מודים לאוהדים בראשל"צ
 ??  ?? יחזקאל חוגג מול הקבוצה שרוצה אותו בשורותיה
יחזקאל חוגג מול הקבוצה שרוצה אותו בשורותיה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel