Israel Hayom

תרגילי שחרור

בזמן שמכבי ת"א מנסה להשלים את הסגל החדש, היא רואה איך כל הזרים של העונה שעברה מתפזרים באירופה ● עם זאת, היא עדיין לא מצאה את הדרך להיפרד בצורה מכובדת מדווין סמית' אחרי שש שנים

- אבי סגל

מכבי ת"א חשבה שהיא קרובה לסגור את הסגל, אבל החתי כות האחרונות של הפאזל טרם נמ צאו. אחרי שסגרה עם ג'ונה בולדן ודיאנדרה קיין, נראה היה שרק צריך לחכות עוד קצת לג'ורדן מקריי כדי להשלים את התמונה, אבל האחרון שינה השבוע כיוון, כך שבינתיים הוא ירד מהפרק.

המאמן נוון ספאחיה רצה אותו מאוד. הוא סימן את האמריקני כאופציה הראשונה לתפקיד השוטי נג גארד של הקבוצה, והצדדים כבר התקרבו לסכם את תנאיו בחוזה, אך לבסוף נוצרו פערים כספיים שהפכו בלתי ניתנים לגישור.

מקריי, שבשתי העונות האחרונות שיחק 52 פעמים במדי סגנית אלופת האן.בי.אי קליבלנד קאבלירס, הבין שמכבי ת"א הנוכחית אינה מפזרת כספים כל כך בקלות. אם בעונה שע ברה שיחקו בצהוב חמישה מיליונרים )בדולרים(, בסגל שנבנה לקראת השנה הקרובה לא יהיה אפילו אחד כזה. ההערכה היא שלמקריי הוצעו 800-700 אלף דולר, והוא היה אמור להיות מהמשתכרים הגבוהים בקבוצה הנבנית מחדש.

נכון לעכשיו, רק אם השחקן יפתיע ויגלה התמתנות משמעותית בדרישו תיו הוא עשוי לחזור לתוכניות של מכבי, אבל הצהובים לא מחכים לו. החלופות כבר נבדקות כדי להחתים שחקן משמעותי, שיהיה אחד מאלה שיובילו את הקבוצה.

לכל עבר

המהפכה הגדולה שמכבי מבצעת השאירה מהסגל של העונה שעברה רק את איתי שגב. כל השאר, בין שהיו בעלי חוזים ובין שלא, שוחררו והם מתפזרים לכל עבר.

קולטון אייברסון, כך נודע אתמול, קרוב לחתימה בכוכב האדום בלגרד, שתשחק בעונה הקרובה ביורוליג ובו נה את עצמה מחדש אחרי עזיבה סיטו נאית של שחקנים - ממש כמו מכבי. בסוף השבוע פורסם שסילבן לנדסברג, המחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי, יצטרף לאסטודיאנט­ס הספרדית, ומכ בי תשתתף בתשלום שכרו. גם הסנטר מאיק צירבס, שעזב בשלב די מוקדם העונה שעברה והושאל לבאיירן מינכן, נשאר בגרמניה למרות שהוא מחזיק בחוזה מול הצהובים.

נכון לעכשיו, מכל העוזבים רק ויקטור ראד לא מצא לעצמו קבוצה חדשה, אבל הבעיה המרכזית של מכבי היא דווין סמית'. העניינים מול הש חקן שלובש את המדים הצהובים מאז 2011 עדיין לא פתורים, למרות שבין הצדדים אין חיכוכים.

הפורוורד כבר בן 34 ונמצא בשנה האחרונה של חוזה תלת שנתי, מה שמצריך פתרון יצירתי כדי להעזיבו. במכבי מנסים להגיע איתו להסדר שי סיים את ההתקשרות בצורה מכובדת. אחרי הכל, מדובר באחד הזרים המו ערכים ביותר ששיחקו בקבוצה, ואף זכה איתה ביורוליג ב .2014

 ??  ?? סמית' וראד. מחשבים מסלול מחדש
סמית' וראד. מחשבים מסלול מחדש

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel