Israel Hayom

ועכשיו, למשחק החשוב באמת

אחרי הניצחון הקליל על אשקלון בגביע הטוטו, הפועל ב"ש תמריא היום לבולגריה לקראת הגומלין מול לודוגורץ במוקדמות ליגת האלופות קואנקה יישאר בארץ מכבי פ"ת: מנור סולומון סיכם על הארכת חוזהו בחמש שנים נוספות עדן בן בסט: "צריך לכוון למעלה"

- ליאב נחמני ושי ארצי

הפועל ב"ש תמריא היום לבו לגריה, שם תשחק ביום רביעי מול לודוגורץ בגומלין הסיבוב הש לישי המוקדם של ליגת האלופות 0:2) לב"ש במשחק הראשון(.

איסק קואנקה עדיין סובל מכאבים בקרסול, ויישאר בארץ לקבלת טי פול. לעומתו, תומאש פקהארט ימ ריא עם הקבוצה ואף צפוי לקבל דקות ראשונות במסגרת האירופית. מאור מליקסון, שחש אתמול הטבה בפציעה שממנה הוא סובל באזור השוק, יהיה כשיר למשחק וצפוי לפתוח בהרכב.

הפועל חיפה. במועדון מפעילים לחץ על דור פרץ להצטרף. נכון לע כשיו במכבי ת"א מתעקשים שהקשר נמצא בתוכניות שלהם לעונה הקרובה, אך בחיפה מאמינים שבסופו של דבר הוא יהיה חלק מהסגל של ניר קלינגר ובונים עליו כשחקן הרכב.

בתוך כך, אתמול ערכו האדומים מסיבת עיתונאים לקראת לפתיחת העונה. הבעלים יואב כץ הקליט קטע וידאו שבו אמר: "במשך השנים אנחנו משלבים הכי הרבה שחקני נוער בליגת העל, ונמשיך במגמה הזו בעונה הק רובה. בשנה שעברה רגעי השיא היו ה 0:3 בדרבי וה 0:4 על בית"ר, ונקווה לשחזר את ההישגים על הדשא".

קלינגר אמר: "אני מאוד מרוצה ממה שנבנה עד כה, ובטוח שעם הסגל הזה, בצירוף שחקן אחד, לא נצטרך להביא שחקנים בינואר, אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי. לגבי המקרה של מהראן לאלה - זו מכה מקצועית קשה. אנחנו תומכים בו ואם חלילה יצטרך לקבל עונש חמור, מה שאני מקווה שלא יקרה כי זה נעשה בתום לב, אז אין לי ספק שמהראן יישאר תפקיד מקצועי".

עדן בן בסט התייחס למטרות של הקבוצה: "אם מכבי פ"ת יכולה להיאבק על הכרטיס לאירופה אז למה שאנח נו לא נוכל? נותנים לנו את כל הת נאים להצליח. לכולנו מדגדג להגיד פלייאוף עליון ואנחנו מאוד רוצים להיות שם. נמאס להסתכל על הת חתית, צריך לכוון למעלה".

מכבי חיפה. גארי קגלמאכר, שלא שותף ב 1:4 על בני סכנין, עלה לכר הדשא מייד עם שריקת הסיום כדי לה תאמן, ובחיפה הופתעו מכך שעשה זאת מבלי שהתבקש. עם זאת, השחקן צפוי לבקש הבהרות לגבי מעמדו מהמאמן גיא לוזון, לאחר שבשבוע שעבר הבהיר לחבריו בקבוצה כי יילחם על מקומו, אך סיפר גם כי הוא חש שאינו מקבל הזדמנות כמו כולם.

לגבי גילי ורמוט, שנכנס כמחליף, הוכשל ברחבה וכבש את הפנדל, אמרו בקבוצה שהעונה לא יהיה טאבו לאף אחד בהרכב. "יהיו שינויים כל הזמן", אמר לוזון לשחקניו, "מי שישחק יצ טרך להוכיח שמגיע לו".

בנושא אחר, ביום רביעי צפויה פגי שה נוספת עם מאור בוזגלו, ובמק ביל מתנהל מו"מ גם לגבי גיא מלמד ממכבי פ"ת. אם הכל ילך לפי התוכ נית, השניים יצורפו בקרוב ולאחר מכן ישוחררו כמה שחקנים מהסגל הנוכחי.

מכבי פ"ת. מנור סולומון סיכם על הארכת חוזהו בחמש עונות נוספות. השחקן בן ה ,18 שכבר עורר עניין באירופה אצל קבוצות כמו זניט סנט פטרסבורג, החליט להישאר במלאבס. ל"ישראל היום" נודע כי בהסכם החדש אין סעיף שחרור לאירופה, והמשמעות היא שפ"ת תוכל לדרוש עבור סולומון כל סכום שתרצה. עם זאת, בסביבתו של השחקן טענו אתמול כי "אם תהיה הצעה יפה, פ"ת תשחרר אותו". בתוך כך, החלוץ הבלגי נתן קבסלה אמור לחתום השבוע לאחר שתושלם העסקה מול אנדרלכט.

 ??  ?? גאדיר ופקהארט מב"ש
גאדיר ופקהארט מב"ש

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel