Israel Hayom

אלירן של מי?

אחרי שפורסם ב"ישראל היום" כי מכבי ת"א מעוניינת להחזיר את אלירן עטר, מתברר כי אכן הוגשה הצעה של 600 אלף יורו שנדחתה על הסף "מכבי חיפה רוצה את העסקה הזאת יותר מאיתנו", סבורים הצהובים, שבינתיים פנו למאור בוזגלו, שאותו מנסים הירוקים להחתים כבר זמן רב

- שי ארצי וליאב נחמני

התפתחות בסוגיית אלירן עטר ומעברו הצפוי ממכבי חיפה למכבי ת"א. אחרי שבתחילת השבוע פורסם ב"ישראל היום" כי האקסית מת"א מעוניינת להחזיר את עטר לשורותיה באופן מיידי, אך בסכום נמוך משמעותית ממיליון יורו, הת ברר כי הצהובים אכן הגישו הצעה עבור החלוץ ונדחו על הסף. "בשבוע שעבר אכן התקבלה הצעה על עטר בסך 600 אלף יורו", הודיע אתמול נשיא חיפה יעקב שחר באתר הרשמי של המועדון והבהיר: "הצעה שנדח תה. מעבר לכך, לא היתה שום פגישה נוספת או אחרת בעניין".

במכבי ת"א לא מתכוונים לוותר בקלות וצפויים להגיש הצעה נוספת. לקראת סוף השבוע צפויה להתקיים פגישה בין הצדדים, על מנת לנסות למצוא את המתווה המתאים להש למת העסקה. גורמים בקריית שלום משוכנעים כי בסופו של דבר חיפה תהיה מוכנה להתפשר על סכום המו ערך בכ 750 אלף יורו, ולא תתבצר בדרישות הגבוהות שלה כפי שעשתה בשנה שעברה.

"חיפה רוצה את העסקה הזאת אפי לו יותר מאיתנו", טען אתמול מקו רב לראשי מכבי ת"א, שקיבלו מס רים מעטר על רצונו לחזור לקדנציה שנייה בקבוצה. כמו כן, העובדה שסג נית האלופה טרם מצאה שחקן זר לכנף שמאל במקומו של טל בן חיים כנראה הגבירה את הרצון להחזיר את החלוץ, למרות שהצהובים טוענים שגם אם עטר יחתום עדיין יש אפשרות שיגיע זר בכיר לעמדה המדוברת.

כדי לא להשתגע עם הסכומים, סגנית האלופה עשויה להציע לחיפה טרייד שבמסגרתו יעבירו לכרמל כחצי מיליון יורו ושחקן - ככל הנראה שלו מי אזולאי, שעסקת העברתו לבית"ר ירושלים לא צלחה.

אלא שהסיפור הגדול בין שניים מהמועדונים הגדולים בישראל אינו מסתיים בעטר. אתמול פנו הצהובים למאור בוזגלו, שכידוע מחלים מפצי עה ויוכל לחזור לשחק רק בעוד כמה חודשים, אך מכיוון שהוא שחקן חופ שי אפשר להחתימו גם לאחר סגירת חלון ההעברות. בוזגלו מחזיק בהצעה מחיפה והצדדים אמורים להיפגש בהמ שך השבוע על מנת לסגור את העסקה. לפיכך, נראה כי לכאורה קיים קשר בין הרצון של מכבי ת"א להחזיר את עטר לפנייתה לבוזגלו, ולא מן הנמנע שאם האופציה הראשונה תיפול הקבוצה של מיטש גולדהאר תלך בכל הכוח על האופציה השנייה.

מנכ"ל הצהובים, בן מאנספורד, עשוי

 ?? צילום: עודד קרני ?? עטר בירוק. האקסית מאמינה שחיפה תתפשר על 750 אלף יורו
צילום: עודד קרני עטר בירוק. האקסית מאמינה שחיפה תתפשר על 750 אלף יורו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel