Israel Hayom

ברקת לאוחנה: "העירייה מאחוריך"

- שי ארצי וליאב נחמני

שיחק כאן ג'ימי קונורס. מאז, בישראל לא נערך שום טורניר טניס גדול.

מאיגוד הטניס ישראלים מתרחקים כמו מאש, טניס הגברים גאה בזה שיש לו טניסאי אחד במאה הראשונים בעולם )גם לאורוגוואי ולבוסניה יש(, וזהו בערך.

אחרי דודי סלע, שנמצא בשלהי הקריירה, כבר אף אחד לא מדבר על ישי עוליאל כעל הבטחה גדולה, ושום טניסאית נשים כבר לא מדגדגת את רשימת המאתיים הראשונות בעולם.

ייקח לפחות עשור עד שהענף ישקם את עצמו, אם בכלל. קפיצה לרמה"ש תלמד אתכם את עומק הבעיה: עמוס מנסדורף, אנה סמשנובה והראל לוי מעבירים שיעורים פרטיים לאנשים שהפרוטה והזמן נמצאים בכיסם. במ קום אחר היו נותנים להם את המפתחות ואומרים להם, אחריכם.

ענפים בלי נעליים. בשנים האחרונות חוזר המשפט המשעשע: "ישראל היא אימפריה בענפי ספורט בלי נעליים". זה נכון, ולראיה יעלו מתחרי הג'ודו, השיט וההתעמלות האמנותית. לשום ענף כדור אין סיכוי להגיע להצלחה ממשית. ענפים דוגמת כדוריד או כדורעף היו נמחקים בישראל לולא ראשי הערים, שמקוששים קולות דרך מיליונים לק בוצות הספורט.

לפחות צרכן הספורט הפך חכם יותר: אי אפשר למכור לו יותר שאין כסף בספורט הישראלי, כי התקציבים כאן לא נופלים ממדינות כגון הולנד ועו NurPhoto לים על התקציבים בקרואטיה, לדוגמה.

אי אפשר גם למכור לו יותר תוכניות ספורט שרק צועקים בהן, ובעיקר גם אי אפשר להגיד לו: "זה המקום שלי, תביא סדרן", כי הוא בדיוק חזר מקאמפ נואו, שם הכיסא שלו חיכה גם אחרי שריקת הפתיחה.

אנחנו אומה שמטורפת על ספו רט ומוכנה לשלם הרבה בשביל מוצר איכותי, אבל זה לא בנמצא כרגע, בטח לא ברמת הנבחרות הלאומיות שלנו.

אם למישהו היה ספק בחי בור המחודש של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לבית"ר ירושלים, הוא קיבל אותה את מול במהלך טקס הרמת הכוסית לראש השנה.

ברקת, שחידש את קשריו עם המועדון מאז חזרתו של מחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה, דיבר אליו באופן ישיר ואמר: "העי רייה נמצאת מאחוריך, נעשה הכל לעזור לך ולמועדון".

הנהלת המועדון צפויה לע רער על העונש הכבד שהטיל אתמול בית הדין של ההתאחדות על המגן מרסל הייסטר, שהורחק מחמישה משחקים בפועל ומעוד שלושה משחקים על תנאי, בע קבות התקרית עם השופט בסיום המשחק מול הפועל חיפה.

הייסטר הודה במהלך הדיון כי קילל בשפתו ולא הכחיש את היריקה, אך הכחיש כי שפך מים לעבר צוות השיפוט. "כעסתי על ספיגת השער בדקה האחרו נה, אבל הקללה לא כוונה לשופ טים", אמר הייסטר, "החזקתי בק בוק מים, אבל רק שתיתי ממנו".

הייסטר הושעה מהקבוצה ואמור לעמוד היום בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון.

לוח המשחקים. בשל העובדה שצום יום הכיפורים חל בשבת, כל המשחקים פרט לאחד ית קיימו בימים ראשון ושני. המ שחק המרכזי, בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, נדחה ביממה ויתקיים ביום שני בעכו. גם המשחק בין מכבי נתניה למכבי פ"ת נדחה ביממה. ביום ראשון תארח מכבי חיפה את אשדוד והפועל אשקלון את מכבי ת"א.

המשחק בין הפועל ב"ש לה פועל עכו נדחה ל 18 בנובמבר.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel