Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 15.10.2017

גדי

הנושא החברתי נמצא בראש סולם העדיפויות שלכם. יש לכם תוכניות רבות ואתם מנסים להספיק הכל. הקסם האישי שלכם נמצא כעת בשיאו, ועם קצת מזל תצליחו להרשים את כל מי שאתם מעוניינים בו.

דלי

אף על פי שיש לא מעט קושי בתחום הרומנטי, אתם מרגישים שאתם בדרך הנכונה. כדאי לבלות את מרבית היום עם חברים שמפרגנים ואשר יכולים לעזור לכם לצאת ולהתאוורר, כמו שבאמת מגיע לכם.

דגים

אתם משאירים מאחוריכם את כל המועקות והקשיים ומוצאים שלווה ליום אחד שלם. מצב הרוח שלכם מרומם. אתם מרגישים אהובים, מקובלים ומחוזרים. ההרגשה נפלאה וחשובה לטיפוח האגו השברירי שלכם.

טלה

יום רצוף אי נעימויות הנובעות מקצרים בתקשורת. כן, זה קורה לפעמים גם לכם. אדם מהעבר הלא ממש רחוק מחדש קשר, ואף שמטעמי נימוס אתם מתקשים לסרב, מתעוררת בכם תחושה לא נוחה.

שור

עניינים אישיים שכבר חשבתם שתמו, חוזרים ונפתחים מחדש. קצרים בתקשורת יכולים לגרום למצבי רוח מתחלפים ולהחריף את הבעיות הקיימות. מומלץ לבחור בבילויים חברתיים קלילים שישפרו את האווירה.

תאומים

הספונטניות שלכם מתאימה לזמן קצר, אבל לטווח הארוך גורמת לסיבוכים. "כיבוי שריפות" הוא תכונה נפלאה בתחום העבודה במצבי לחץ, אולם במישור החברתי אנשים רוצים לדעת מראש מה הם עושים בסופ"ש.

סרטן

דווקא היום נראה שתשומת הלב שלכם חזרה סוף סוף למקום הנכון - לעבודה. לפיכך עליכם לאסוף כוחות ולהתמקד מחדש במשימות. מתח רב עשוי להשתלט על מערכת יחסים קיימת, והכל בגלל אי הבנות.

אריה

מפת השמיים מרעיפה עליכם אנרגיה הזויה במקצת. צפוי בזבוז של אנרגיה במשך כל היום, שיתאפיין, בין השאר, בדיבורים חסרי תכלית. הקשיים, שאותם אתם מייצרים בעצמכם, ניתנים לפתרון קל ביותר.

בתולה

מפת השמיים משגרת אליכם אנרגיות. עימותים וחיכוכים עלולים להתעורר על רקע משפחתי. יש מי שמתערב בעניינים האישיים שלכם, וברור שהמצב בלתי נסבל מבחינתכם. נסו לפעול באסרטיביות בלי לחולל מלחמות.

מאזניים

לא חשוב מה אומרים לכם ואיך אתם מתפקדים ביוםליום, עדיין קיימת בכם הרגשה עמוקה של בדידות. האפשרויות העומדות בפניכם ואנשים שרוצים בקרבתכם לא מהווים מבחינתכם פתרון של ממש.

עקרב

עצבנות קלה תוקפת אתכם. בעבודה אתם סובלים מחוסר מיקוד ואפילו מבלבול, מה שמשפיע על התפקוד ומציג אתכם באור לא חיובי במיוחד. אתם בהחלט יכולים לשפר את האווירה על ידי מאמץ קטן.

קשת

יום של שינויים. הרבה דברים מתרחשים בה בעת, ואפילו אתם, שריגושים וחדשנות הם מצב טבעי עבורכם, מרגישים עומס מסוים. היום במיוחד אתם מרגישים שזרם החיים לוקח אתכם למקומות חדשים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel