Israel Hayom

אלון תורג'מן )שלושער( הוליך את הפועל חיפה ל 0:4 על הפועל עכו בזמן שהאדומים מהכרמל פתחו פער של 6 נקודות בפסגה, במכבי חיפה חגגו חזרה מפיגור כפול ל 2:2 מול עשרה שחקנים של מכבי פ"ת נקודה לעמיר תורג'מן בבכורה כמאמן אשדוד 1:1) מול אשקלון( הפועל ב"ש - הפועל רעננ

● ●

- שי ארצי וליאב נחמני

הו מיי גאד, יואב. בלי מלך השל ערים שלה, עדן בן בסט, אבל עם לא פחות 4,500למ צופים ביציעי סמי עופר, הפועל חיפה המשיכה לדהור. בתל פקיד הסוס שמשך את מוליכת הטבלה מחיפה - השכנה הפועל עכו.

בכל קיץ יואב כץ טוען שהפעם - נגעתי באדום כדור הארץ; סטופ - יש לו קבוצה ששווה לפחות פלייאוף עליון, שלא לדבר על עוד איזה ביקור באירופה וביום טוב גם זכייה בגביע. תכף מגיע החורף ונראה שיש סיכוי שהפעם זה באמת זה. למרות שגם היום תמצאו בחיפה די בקלות כאלה שבטוחים שמה שהאדומים עושים כרגע הוא להבטיח את מקומם בליגה כבר בט"ו בשבט.

עד אז חיפה נראתה אתמול נהדר. ההתקפות המהירות שלה פירקו את עכו ארבע פעמים והיו יכולות להמשיך להל כות אם רק היה לאדומים עוד קצת חשק 18) איומים לשער של חיפה, לעומת שמונה בלבד של עכו).

אלון תורג'מן השלים שלושער מול האיןלהגנה של עכו, וחנן ממן הוסיף אחד משלו בדרך לרביעייה שמנפחת בגדול את רשימת הפרמיות שהבעלים כץ ישל חרר החודש.

הכל נשאר במשפחה. מכבי חיפה חזרה אתמול מפיגור שני שערים במול שבה מול מכבי פ"ת. על פניו, הירול קים הרוויחו נקודה, אבל הקהל החיל פאי, ששוב הגיע בהמוניו, המשיך לקרוא למאמן גיא לוזון להתפטר.

הקבוצה מהכרמל שיחקה לא טוב במל חצית הראשונה. אבי לוזון, דוד של גיא, הצהיר לא מזמן שמנור סולומון שווה 20 מיליון יורו. אז אולי לוזון נסחף, אבל אתמול הכישרון הזה, רק בן ,18 עשה לאחיין שלו כאב ראש והיה הסיבה העיל קרית לקריאות של הקהל הירוק. סול לומון לקח לטיול את סלליך כשבישל את הראשון ללידור כהן, כבש את השני ובכלל - נראה שהרבה שנים לא צמח כישרון כזה בכדורגל הישראלי.

סולומון אפילו לא נראה עדיין כמו שחקן כדורגל, בטח לא כזה ששווה 20 מיליון יורו. הוא קטן וצנום, אבל הראש שלו משדר לרגליים כמו לוויין שיודע להוציא תמונה מושלמת למדענים בכל רחבי העולם. החלוץ של המלאבסים, טאדה, ספג כרטיס אדום בתחילת המל חצית השנייה ואז התגלתה פתאום חיפה אחרת, כזו שלא נראתה העונה - תוקל פת, מפעילה לחץ על היריבה וכובשת.

רוקאביצה וקהת עשו זאת, אבל זה לא הספיק כדי לרצות את 4,500 האוהדים שהגיעו לאם המושבות. זה גם לא הספיק כדי לשבור נתון מדאיג של חצי שנה )שבעה משחקים) ללא ניצחון ליגה בחוץ.

מול רעננה זה מספיק טוב. מה שמסל פיק מול הפועל רעננה לא בטוח שיספיק השבוע מול סטיאווה בוקרשט. אמנם הפועל ב"ש ניצחה אתמול את נועלת הטבלה, שמצידה רשמה הפסד שישי

 ?? צילום: דני מרון ?? קואנקה וחאלילה. האלופה נמנעה ממבוכה מול נועלת הטבלה
צילום: דני מרון קואנקה וחאלילה. האלופה נמנעה ממבוכה מול נועלת הטבלה
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel