Israel Hayom

לוזון: "לא עודדו אותנו בפיגור "2:0

מאמן מכבי חיפה ענה לאלפי האוהדים שהגיעו למושבה וקראו לו להתפטר: "לא מכיר הרבה קבוצות שהיו חוזרות מפיגור כזה" ● מאמן פ"ת, שרון מימר: "אחרי האדום קצת נלחצנו" ● חלוץ הפועל חיפה אלון תורג'מן, אחרי השלושער הראשון שלו בליגת העל: "היה לנו משחק גדול"

- ליאב נחמני ושי ארצי

במכבי חיפה אמנם הביעו אתמול סיפוק מכך שהקבוצה חזרה מפיגור של שני שערים מול מכבי פ"ת ,)2:2( אך האכזבה מהיכולת במחצית הראשונה היתה גדולה. לאורך כל המשחק וגם בסיום הקהל שהגיע קרא למאמן גיא לוזון להתפטר. כמו כן, גם לאחר הבקעת השערים של רוקאביצה וקהת קראו האוהדים "לא רוצים את לוזון בחיפה".

המאמן עצמו אמר לאחר המשחק: "אני לא מכיר הרבה קבוצות שהיו חוזרות וקרובות לנצח אחרי פיגור כזה במשחק חוץ, עם כל האווירה מסביב". כשלוזון נשאל למה התכוון, השיב: "בוא נגיד שלא עודדו אותנו בפיגור .2:0 ידענו להחזיר את הקהל עם השערים שכבשנו, והוא תמך בנו בסוף המשחק".

בחיפה באו בטענות על בזבוזי זמן של שחקני פ"ת ועל כך שמביאי הכדורים נעלמו במחצית השנייה, והדבר ייכתב בדו"ח המשקיף. בסיום המשחק ירד אבי לוזון אל כר הדשא וצעד עם השופטים לכיוון חדרי ההלבשה, תוך שהוא בא בטענות על ההרחקה של טאדה בתחילת המחצית השנייה.

בפ"ת שררה אכזבה גדולה לאחר המג שחק והקשר לירוי צעירי אמר: "מבחיג נתי התיקו הזה הוא כמו הפסד. כשאתה מוביל 0:2 בדקות ,70-60 אתה חייב לגג מור את המשחק. פספסנו ניצחון שהיה דוחף אותנו קדימה, אבל הראינו יכולת טובה ואנחנו צריכים להמשיך את היכוג לת הזאת בכל משחק".

דווקא המאמן שרון מימר העדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה: "אחרי האדום (של טאדה, ש"א) קצת נלחצנו, והיינו יכולים גם להפסיד. עצרנו סוג של מומנטום שלילי. יש אכזבה, אבל הייתי יותר מאוכזב אם לא היינו משג חקים כדורגל טוב".

במועדון הרעיפו מחמאות על סולומון, שסיפק משחק נהדר עם שער ובישול.

הפועל חיפה. במועדון חגגו את הניג צחון על עכו והמאמן ניר קלינגר אמר: "זה נחמד וחשוב שיש לנו כרגע את המקום הראשון, אבל זה לא יגרום לנו לשאננות. למרות שהיינו במקום הראג שון שבועיים, היינו מחויבים ונלחמנו מהרגע הראשון. מאמן מקבל את מצב הרוח והתשוקה מהשחקנים, הקרדיט הוא כולו שלהם. אנחנו בדרך הנכונה, אבל כל הזמן אזכיר להם שהמקום הראשון לא שווה כלום כרגע".

אלון תורג'מן, שכבש שלושער ראג שון בליגת העל, סיכם: "היה לנו משחק גדול. אני שמח שאני עוזר לקבוצה ובעג זרת השם אמשיך כך. כמה שערים אכג בוש העונה? את זה אני שומר לעצמי, יש לי פתק שהכנתי עם המטרה שלי. פתחנו טוב את העונה, אבל זה לא יהיה שווה כלום אם לא נמשיך כך.

עדן בן בסט הוצא אתמול מהסגל למג שחק ברגע האחרון לאחר שהתלונן על כאבי ראש, זכר להתנגשות הראשים בינו לבין גיא חיימוב במשחק מול הפועל ב"ש לפני כשלושה שבועות.

 ??  ?? לוזון. "החזרנו את הקהל עם השערים"
לוזון. "החזרנו את הקהל עם השערים"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel