Israel Hayom

אין מקום לטעויות

מכבי ת"א תנסה להשיג הערב נקמה קטנה בבני יהודה על ההפסד בגמר הגביע, אך חשוב מכך לצמצם את פער 6 הנק' מהפסגה "אנחנו מגיעים עם אמונה", אמר מאמן הכתומים יוסי אבוקסיס, שיחזור לשיטת שלושת הבלמים עירוני ק"ש תארח בהרכב חסר את בני סכנין

- שי ארצי וליאב נחמני עירוני ק"ש בני סכנין מכבי ת"א בני יהודה

לאורך השנים האחרונות בני יהודה תמיד עשתה צרות למכבי ת"א. רק לפני כמה חודשים הכתומים לקחו את הגביע על חשבון הצהובים והותירו אותם שנתיים ברציפות ללא זכייה בתואר. שתי הקבוצות הללו, שעברו בקיץ מהפכות גדולות בסגלים שלהם, ייפגשו היום פעם נוספת, כשעל הפרק 3 נקודות, שעליהן מכבי ת"א לא יכולה לוותר אם היא רוצה לצמצם את הפער מהפסגה.

"בני יהודה יגיעו מלאי מוטיבציה כמו בגמר הגביע", סיפר מאמן הצהובים יורדי קרויף, שהוסיף, "הם נלחמו בגמר כמו מטורפים ואני מאמין שהם יגיעו באותה גישה. בני יהודה תמיד מקשה על קבוצות גדולות וקשה לשחק נגדה". המגן אופיר דוידזאדה חולה ונמצא בספק להתל מודדות. מי שעשוי להל חליפו בהרכב הוא אבי ריקן. החלוץ אלירן עטר צפוי לשוב לל11.

אצל היריבה, המאמן יוסי אבוקסיס, יחזור לשיטת שלושת הבלמים כפי שהקבוצה שיחקה בתחילת העונה במוקדמות הליל גה האירופית, ונראה שפז בן ארי יצטרף לחוליית ההגנה. שינוי נוסף שהכתומים צפויים לבצע יהיה עם חזרתו להרכב של החלוץ נריוס ואלסקיס, שכבש את שער הניצחון מול הפועל רעננה. "כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים מול קבוצות טובות", אמר המאמן יוסי אבוקסיס שהוסיף, "אנחנו מגיעים עם אמונה שאפשר להל שיג תוצאה טובה. בכדול רגל מי שלא מאמין, שלא יהיה במקצוע הזה". ליגת העל, מחזור 7 ספורט 5 לייב (HD)

"מה שחשוב זו ההמשכיות"

עירוני ק"ש תארח הערב באצטדיון הביתי בעיר את בני סכנין. לקבוצה של חיים סילבס כמה בעיות בכל הקל שור להרכב שיעלה הערב, כאשר הבלם הספרדי קרלוס קוויאר עדיין לא כשיר במאה אחוזים ורק היום יידעו בקל בוצה אם יוכל לשחק. במקרה שקוויאר יהיה מחוץ לל11, יפתח במקומו איאד אבו עביד. הקשר עידו דוידוב חולה ולא יכול לפתוח בהרכב לאחר שלא נטל חלק באימונים האחרונים.

"מאז החזרה למגרש הביל תי יש יותר ביטחון", אמרו במול עדון והוסיפו: "אם נשמור על הבית, זה ייתן לנו את ההמשכיות הדרושה כדי להיות בצמרת".

מנגד, פגרת הנבחרת עשתה טוב לבני סכנין בכל הקשור לחזרתם של כמה שחקנים מפציעות. בחול ליית ההגנה יחזור הבלם סארי פלאח כאשר גם החלוץ מול חמד כליבאת שב מפציל עה ארוכה במפשעה. מי שלא הצליח להתאושש הוא הקשר עטאא ג'אבר, שצפוי להמריא לאיטליה על מנת לעבור טיפול מיוחד בברכו. היו"ר מוחמד אבו יונס שוחח אתמול עם שחקני הקבוצה לאחר האימון המסכם ואמר להם: "אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים מה שחשוב זו ההמל שכיות. הראיתם שאתם יודעים לשחק כדורגל טוב, תמשיכו כך". ליגת העל, מחזור 7 ספורט ‪HD ,1‬

 ?? צילום: עמי שומן ?? ריקן מול בני יהודה אשתקד. צפוי לפתוח במקום דוידזאדה
צילום: עמי שומן ריקן מול בני יהודה אשתקד. צפוי לפתוח במקום דוידזאדה
 ?? צילום: דני מרון ?? סילבס
צילום: דני מרון סילבס
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel