Israel Hayom

עבדו בשבילם

שער עצמי של הפועל עפולה סידר להפועל כפ"ס 0:1 ושבוע נוסף במקום הראשון עם מאזן נקי מהפסדים ● בשישי היא תארח את אחי נצרת, שגברה 1:2 על הפועל קטמון

- אלי שטרן

בסיום הניצחון 0:14 של הפועל כפ"ס על הפועל עפולה במסגרת המחזור השביעי של הליגה הלאומית, הבעלים של מוליכת הטבלה נראה מודאג ביציע.

מצד שני, יצחק שום בדרך כלל לובש את הלוק המודאג. לפחות בינתיים, הקל בוצה שלו לא מספקת לו יותר מדי סיל בות להיות מוטרד. עובדה, גם במשחק שבו היא היתה צריכה להפסיד לפחות ,3:1 היא עלתה חזרה לאוטובוס שהחזיר אותה למרכז עם שלוש נקודות ועם רשת נקייה משערים.

אם כבר סיבות לעצב, כאלה אפשר למצוא בעפולה. הקבוצה החדלפעמית של מאמני הליגה הלאומית, שנהנים לעשות עליה סיבוב בדרך לקבוצה הבאה שלהם. אחרי שראובן עטר העדיף את מ.ס אשדוד וקיבל פגישה עם גברת קאל רמה, ובני בן זקן סידר לעצמו כנראה דייט עם אותה בחורה בעתיד בבית"ר ירושלים, אופיר חיים מנסה להציל את המולדת הגרעינית מהעמק.

על הדשא עפולה כנראה עשתה יותר מדי חשבון לכפ"ס, שבדומה לכל משל חקיה בינתיים העונה, נוטה לכדורגל התקפי ולמשחק הגנה ששווה בין שער לשלושה במשחק - בתנאי שתדעו איך לנצל את זה. ועפולה לא ידעה.

למעט פעם אחת, בדקה הל82, אבל בדיוק לשער ההפוך. ריז'וק דמיטרו, הבלם האוקראיני של עפולה, כבש שער עצמי אחרי התקפה יפה של כפ"ס.

גם אחי נצרת, המדורגת שנייה, לא הציגה יכולת גדולה בבית נגד הפול על קטמון, אבל ניצחה 1:2 משערים של מוחמד חטיב )59) ואמג'ד סולימאן ,)77) שמחקו את היתרון הזמני שקבע אילן רנקביץ' .)30) בשישי נצרת תגיע ללויטה למשחק העונה עד כה בליגה.

פנדל מוצלח של דור ג'אן בתוסל פת הזמן סידר למאמן הטרי של בית"ר ת"א/רמלה, אריה זיו, ניצחון 1:2 על "ניר" רמה"ש. דין אקפי כבש שער עצמי לרמה"ש ,)35) אבל ג'אן )60) השווה וגם דאג להשאיר את שלוש הנקודות בבית.

על רקע מערכת היחסים העכורה בין אוהדי הפועל ראשל"צ לבעלים, אייל ברקוביץ', הכתומים חגגו ניצחון 2:3 על הפועל ר"ג, שהעלה אותם זמנית למקום הרביעי בטבלה )אזוצ'קו אוגו 60 ול77, גיל יצחק 85 לראשל"צ; ניר שרון 7 ושרון זיסו 75 לר"ג).

בני לוד המאכזבת סיימה בל0:0 ביתי עם נצרת עילית.

מחר: הפועל ת"א בנשר

מחר )19:00) יושלם המחזור כשהפול על ת"א תנסה לחזור למקום השני כשל תתארח בנשר; האחרונה מכבי הרצליה תשאף לפחות לכבוש שער בכורה העונה בבית נגד הפועל מרמורק; הפועל פ"ת )עם המנהל המקצועי, פרדי דוד, על הקווים או לא - זו שיחת היום במועדון) תארח את הפועל חדרה.

 ?? צילום: עדי אבן ?? שחקני כפ"ס חוגגים; ריז'וק דמיטרו, שכבש, עם הראש בדשא
צילום: עדי אבן שחקני כפ"ס חוגגים; ריז'וק דמיטרו, שכבש, עם הראש בדשא

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel