Israel Hayom

עיר ושתי פנים לה

בזמן שמנצ'סטר סיטי של גווארדיולה הופכת את מלאכת כיבוש השערים לאמנות, מוריניו הציג גרסה אפורה ודהויה ליונייטד שלו התכולים חגגו עם 2:7 בסטוק, והשדים האדומים הסתפקו ב 0:0 מאכזב בליברפול צ'לסי נכנעה 2:1 לק. פאלאס האחרונה

- דור הופמן

מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי הגיעו אל המחזור השמיני כתף אל כתף. בפסגה, עם אותו מספר נקודות וכשרק שער זכות אחד לטובת התכולים מפריד בין השתיים. אולם כשסיימו אותו, כבר הפרידו ביניהן שתי נקודות, שמונה שערי זכות ופער תדמיתי עצום.

"תיקו באנפילד זה ,"OK אמר מוריל ניו אחרי שהשיג אותו תיקו בדיוק כמו בשנה שעברה, בתצוגת כדורגל שפל, שהזכירה את גרסאותיו האפורות ביותר של המאמן הפורטוגלי. אמנם פול פוגבה ומרוואן פלאיני חסרו, אך הסגל הקיים צריך היה לספק יותר ,0:0למ שבו רול מולו לוקאקו היה כה גלמוד בחוד שנגע בכדור לראשונה רק בדקה הל71 וסיים עם בעיטה אחת לשער. לראשונה העול נה יונייטד לא כבשה. גרוע מכך, היא נראתה כמי שאינה מעוניינת בפעולה הבסיסית הזאת.

גם יורגן קלופ לא יוצא נקי מהפיאסקו של צהרי שבת. גם בלי סאדיו מאנה קבול צתו היתה היוזמת, זו שהחזיקה בכדור 68 אחוזים מהזמן ומי שהגיעה למצב הטוב במשחק - בעיטה של ג'ואל מאטיפ שנעל צרה אצל דויד דה חאה - אך עדיין נותרה התחושה שהיתה יכולה להשיג יותר עם חילופים נכונים וגישה יותר הרפתקנית. נקודת האור: להגנה הרעועה לא היתה שום בעיה לסיים משחק שלישי בלבד מתוך הל31 ששיחקה העונה עם שער נקי.

מנגד, יש את מנצ'סטר סיטי, שאצלה הכיבוש הפך אמנות. מול סטוק סיטי משחק ההתקפה השוטף שלה הניב שבעה שערים בניצחון ,2:7 שהפך את החבורה של פפ גווארדיולה לראשונה מאז אבל רטון 1894לב )זו לא טעות), שכובשת 29 שערים בשמונת מחזורי הפתיחה. לשם השוואה, כשסטיוארט פירס אימן את הקבוצה 2006/2007לב היא סיימה עונת 38 משחקים עם 29 שערים גם כן.

האדריכל, כרגיל, היה קווין דה בריינה, שניווט את חבריו כאוות נפשו ובישל שלוש פעמים. גבריאל ז'סוס וליל רוי סאנה תרמו צמדים, ראחים סטרליל נד, ברנרדו סילבה ופרננדיניו השלימו משחק רביעי העונה, שבו סיטי מבקיל עה חמישה שערים ויותר. סטוק כבשה פעמיים בשתי הבעיטות היחידות שלה לשער ואף צימקה ,2:3לל אך היה זה משחק במעמד צד אחד.

ארסנל חזרה להפסיד

זו היתה הציפייה כשצ'לסי התארחה אצל האחרונה קריסטל פאלאס, אבל דווקא מול האלופה הקבוצה של רוי הודג'סון כבשה לראשונה העונה והשיגה ניצחון בכורה. חסרונם של אנגולו קאל נטה ואלברו מוראטה הורגש כשסזאר אספיליקואט­ה )עצמי) ווילפריד זהאה כבשו למארחת וטימוואה בקאיוקו רק השווה זמנית.

טוטנהאם ממשיכה להיראות כיחידה שיכולה לתת פייט לקבוצות ממנצ'סטר. מול בורנמות' התרנגולים שלטו ללא עוררין, אך כשהארי קיין שובת מכיל בוש 17 הבעיטות לשער הניבו גול אחד של כריסטיאן אריקסן ול1:0 קטן. ארל סנל אמנם כבשה בווטפורד שער חוץ ראשון העונה, באדיבות פר מרטסאקר, אך חזרה להפסיד. פנדל של טרוי דיני ושער של טום קלברלי בתוספת הזמן הפכו את התוצאה ושלחו את הצרעות למקום הרביעי עם .1:2

עוד אתמול: ברנלי - ווסט ברומיץ' ,1:1 סוונזי - האדרספילד .0:2

 ?? צילום: אי.אף.פי ?? סאנה פורש כנפיים. סיטי נותרה לבדה בפסגה
צילום: אי.אף.פי סאנה פורש כנפיים. סיטי נותרה לבדה בפסגה
 ?? צילום: אי.אף.פי ?? ג'ונס מול וואיינלדום. יונייטד לא חשבה בכלל על להבקיע
צילום: אי.אף.פי ג'ונס מול וואיינלדום. יונייטד לא חשבה בכלל על להבקיע
 ?? מנצ'סטר סיטי מנצ'סטר יונייטד טוטנהאם ווטפורד צ'לסי ?? 1 2 3 4 5
מנצ'סטר סיטי מנצ'סטר יונייטד טוטנהאם ווטפורד צ'לסי 1 2 3 4 5

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel