Israel Hayom

יחידת חילוץ והצלה

ריאל מדריד התקשתה בחטאפה, אך איסקו עלה מהספסל ומנע עוד מבוכה, כשבישל לרונאלדו את שער הניצחון (1:2) ● לאחר 41 משחקים: יובנטוס הפסידה לראשונה בביתה, 2:1 ללאציו

- סאל אמרגי ודור הופמן

ריאל מדריד עלתה לכר הדשא אתמול כשעינה האחת במשחק החשוב בצ'מפיונס מול טוטנהאם בשלישי ועינה האחרת במגרש בחטאפה, לשם הגיעה כדי לנצח וללחוץ את ברצלונה לפני המפגש הקשה בביתה החדש של אתלטיקו מדריד, שהסתיים לאחר סגירת הגיליון.

הבחורים של זינדין זידאן ניצחו בחל טאפה בקושי רב, ,1:2 בדיוק כמו באל רסה העונה. וכפי שקרה ברוב משחקיה בליגה, ריאל התקשתה להבקיע למרות לא מעט הזדמנויות. לאחר 103 ימים רונאלדו ובנזמה שיחקו לראשונה יחד, אך לצד סגל חסר שממנו נעדרו נאבאס, וראן, קרבחאל, קאסמירו, מודריץ' ובייל.

השליטה הלבנה תורגמה ליתרון רק בסוף המחצית הראשונה, עם שער של בנזמה, לאחר שניצל טעות של הבלם חואן קאלה. עם זאת, הקבוצה של חוסה בורדלס פתחה את המחצית השנייה בטירוף וסיימה מהלך טיפוסי עם כדור ברשת בזכות שיתוף פעולה פורה של מולינה והקשר הצעיר של ריאל, יורנטה.

רונאלדו ניסה להבקיע את שערו הראל שון בליגה כדי לצמצם את ההפרש שפתח "חברו" לאו מסי, שספר ערב המחזור כבר 11 כיבושים. אתמול התמודד הפורטוגל לי נגד אחד השחקנים הכי שונים ממנו, דז'נה דקונאם, שלא עשה לו חיים קלים.

זידאן הריח סכנה ופעל כפי שיולאן לופטגי עשה בטדי כשרצה לנצח: הכניס את איסקו. ה"מאחייה" )"קסם") הוכיח שאינו חייב הרבה דקות כדי להכריע משחקים, ובדקה הל58 רשם בישול גאוני לרונאלדו, שכיפר על החמצת ענק דקות ספורות לפני כן וסידר ניצחון חשוב לבלאנקוס.

עוד אתמול: אתלטיק בילבאו - סביליה .0:1

גם הטלוויזיה לא עזרה

שני רצפים אדירים בהם החזיקה יובל נטוס הגיעו אמש לסיומם: 41 משחקי בית ללא הפסד ול31 שנים ול52 משחקי ליגה שבהם לא נוצחה על ידי לאציו.

כמובן שצריך היה לקרות משהו יוצא דופן, והמפגש בטורינו בהחלט היה כזה. צ'ירו אימובילה הלוהט הפך עם צמד יתרון מוקדם משער של דאגלס קוסטה. ככל שהתקדם הערב נדמה היה שגורל לו להסתיים בהפסד של הגברת הזקנה. היגוואין ודיבאלה נעצרו בעמודי השער ובדקה הל59, אחרי ששופט המשחק העל ניק לאלופה פנדל עקב צפייה במסכי הטלוויזיה, הכוכב הארגנטינאי נעצר אצל גיבור המשחק תומאס סטרקושה.

לאציו משתווה ליובה ואינטר עם 19 נקודות במקום השני, כאשר הנראזורי יארחו הערב את מילאן בדרבי.

 ?? צילום: אי.פי ?? רונאלדו מכין את הגוף
צילום: אי.פי רונאלדו מכין את הגוף

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel