Israel Hayom

התאומה של מכבי

בדומה לצהובים, גם ברצלונה ביצעה בקיץ מהפכה בסגל ופתחה את היורוליג בניצחון מרשים, 71:98 על פנאתינייקו­ס ● אן.בי.אי: כספי בספק למשחק פתיחת העונה של גולדן סטייט

- אבי סגל השתתף בהכנת הכתבה: שרון קינן

תוצאת המחזור ביורוליג שייכת למלאגה, שניצחה את פנרבחצ'ה אלופת אירופה ,67:68 אבל הקבוצה המרשימה של המחזור הראק שון ביורוליג היא ברצלונה. אחרי עונה טראומטית היא פתחה את המק סגרת האירופית עם 71:98 מהדהד על פנאתינייקו­ס.

הרבה קווים מקבילים אפשר למתוח בין בארסה למכבי ת"א. שתיהן נכשלו טוטאלית ביורוליג ובזירה המקומית בעונה שעברה; שתיהן עברו הקיץ מהפכה גדולה מאוד בסגל, ושתיהן הגיעו ליורוליג רעבות והצליחו במחזור הראשון. ברצלונה סיפקה מחצית שנייה מצוינת מול אלופת יוון והותירה אותה חסרת אונים. כל זה בלי שני שחקנים: ויקטור קלאבר וראקים סאנדרים הפצועים.

קווין סראפין, הסנטר הצרפתי של ברצלונה, חזר הקיץ לאירופה אחרי ששיחק 2010־מ באן.בי.אי. באליפות אירופה לנבחרות האחרונה הוא היה חיוור מאוד, אבל שלשום הוא רשם את אחת ההופעות המרשימות במחזור עם 24 נק' ב־57 אחוז, תשעה ריב' ושלוש חסימות.

סראפין היה חלק משלישייה צרפתית חדשה בקבוצה שעשתה סיפתח טוב. השניים האחרים הם אדריאן מורמן, שתרם 16 נק' ו־11 ריב', ותומא הרטל, שסיים עם 10 נק' ותשעה אס'. חואן קרלוס נבארו, בעונה האחרונה כשחקן פעיל, לא שותף. היחיד שבלט בפנאתינייק­וס היה ניקוס פאפאס עם 20 נק'.

עוד שלשום: ז'לגיריס קובנה - הכוכב האדום בלגרד ,76:78 חימקי - ולנסיה .70:75

חוסר מזל לכספי

עומרי כספי עלול להיעדר ממשחק פתיחת העונה של גולדן סטייט מול יוסטון בלילה שבין שלישי לרביעי. הפורוורד סובב את הקרסול במשחק קדם העונה מול סקרמנטו 106:117( לווריורס).

כספי הספיק לשחק חמש דקות, שבהן קלע שתי נקודות ומסר אסיסט. "הפציעה לא נוראית כל כך", אמר לתקשורת בסיום המשחק.

 ??  ?? הורטל מול קלאת'ס, שלשום
הורטל מול קלאת'ס, שלשום

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel