Israel Hayom

לילה בלי כוכב

מהדורות החדשות המרכזיות

-

אפשר היה לחוש את ההתרגשות. משעות הבוקר המאוחרות דובר על כך שהלילה במהדורות המרכזיות יהיה אקשן. בערוץ 10 סגרו אפילו את רחבת הכנסת, והכינו אותנו ללילה גורלי. אבל בערך 20 דקות לפני המהדורות המרכזיות היה ברור שלבחירות אנחנו לא הולכים. אבל מה עושים עם כל הטאלנטים? שלשום יונית לוי דיווחה בחיוך שלא רק מירי רגב ביטלה את החופשה שלה ביוני, אלא גם העובדים של חברת החדשות. והנה, רגע לפני שכולם קי בלו את האקשן שלהם, ושבועיים שלמים עמוסים בסקרים שהודיעו לנו שאורלי לוי היא ההפתעה הגדולה, ולאחר הדרמות במרצ, בסוף עם מה נסגרנו? בחירות מתישהו בעתיד הקרוב או הרחוק, ועד אז אלוהים גדול. בכל מקרה, אל תבטלו את החופשות שלכם.

ב"רשת" הכינו את הצופים למהדורה המרכזית ודיווחו על כך שבעוד רגע אנחנו מקבלים משדר בחירות מיוחד. ב"כאן" גאולה אבן ניסתה לשמור על ממלכתיות כבר ב 19:30 בערב. עד 20:00 כבר היה ברור שבלילה הזה לא נקבל שום כוכבים ושום הצהרות דרמטיות, אבל כבר פתחנו מנגלים, אז מה נעשה? טלי מורנו, יונית לוי וגאולה אבן הבינו שהלילה אפשר ללכת לישון מוקדם. הסקרים, התחזיות וההתרגשות היו לשווא. אחר כך הכתבים עמדו עם פרצוף חמוץ למדי וניסו להסביר מה מתרחש. אבל האכזבה היתה אדירה.

זה היה עוד ערב שהוכיח שפרשנים פוליטיים בטלוויזיה זה מקצוע בעייתי. שבוע שלם לא היה להם באמת מושג, וברגע האמת הם הודיעו שאכן מה שהם חשבו קרה. רק מה בדיוק הם חשבו? מה זה חשוב. שוב היו צריכים להחזיק שידורים חיים בשלושה ערוצים במקביל, מבלי להגיד שום דבר שלא ידענו קודם. אה, וכמובן לצייץ בטוויטר לפני, אחרי ותוך כדי. איך אמרה יונית לוי? "כרוניקה של כמעט משבר". באסה.

ייאמר לזכותו של עמית סגל מח דשות ערוץ ,2 שהוא לפחות הצליח לשמור על ההומור העצמי ולהודות שמדובר בלופט געשעפט אחד ארוך. לו ולחבריו לא נותר אלא להמשיך להתגלגל הלאה ולקוות שמישהו ימשיך לקנות מהם את הסחורה ולהתפרנס. אם מתעקשים, דווקא הסטנד אפ של ראש הממשלה בנימין נתניהו והסתלבט הקבוע שלו על האופוזיציה, שכמובן קו פצת מכל אמירה, לפחות הכניסו קצת חיוך לערב עגום למדי וחסר קתרזיס שבו נפתלי בנט ואיילת שקד דיברו ברצינות על כך ש"הם היו המבוגרים האחראים". עדי אשכנזי, תוציאי פנקס ותתחילי לר שום את הפאנצ'ים המעולים הללו.

רגע השיא של המהדורות הסתכם בסופו של דבר בהצלחה הבינ לאומית הקרבה של סטטיק ובן אל. על זה כולם שמחו לדווח, לחייך ולפרגן. בניגוד לרוב הפרשנים בשבועיים האחרונים, לפחות הם כן מצליחים לפגוע ממטר.

בכמה ערוצים זרים אמש הושמע "TOY" של נטע ברזילי. לא זוכר מתי היתה כזו היסטריה סביב שיר ישראלי, או לפחות עד שבן אל וסטטיק יפרצו בחו"ל. היו טיוב אותת אמש על יותר ממיליון צפיות. אם לא בחירות, לפחות אירוויזיון.

הכתבים עמדו עם פרצוף חמוץ וניסו להסביר מה מתרחש. אבל האכזבה היתה אדירה. זה היה ערב שהוכיח שפרשנים פוליטיים בטלוויזיה זה מקצוע בעייתי

 ??  ?? "מהדורות החדשות". אכזבת הכתבים והפרשנים
"מהדורות החדשות". אכזבת הכתבים והפרשנים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel