Israel Hayom

דו קרב פנדל

שריקה אחת, שחרצה גורלות, חילקה את עולם הכדורגל לשניים בעוד ביובנטוס ובקטאלוניה )"שוד המאה"( תקפו את השופט, בריאל מדריד לא הבינו על מה המהומה )"כל העולם נגדנו"( היום ,14:00) ישיר בספורט :(5 הגרלת חצי גמר ליגת האלופות

- סאל אמרגי

בצל הסערה הענקית בספרד, באיטליה ובעולם הכדורגל כולו - בעקבות הפנדל השנוי במחלוקת שהכניע את יובנטוס ההרואית עמוק בתוך תוספת הזמן - ריאל מדריד תזכה לגלות היום את יריבתה הבאה בליגת האלופות, או כפי שהיא קוראת לזה - הקורבן הבא.

באיירן מינכן, ליברפול ורומא לא ירצו לפגוש את אלופת אירופה, שע לתה לחצי הגמר בפעם השמינית בר ציפות, והזכירה שוב כי היא השורדת האולטימטיב­ית במפעל היוקרתי.

הפנדל ששרק השופט האנגלי מייקל אוליבר ייזכר בדרכה של ריאל להישג שנראה בלתי ייאמן: זכייה בצ'מפיונס בפעם השלישית ברציפות; מדהים לא רק כי מעולם זה לא נעשה לפני, אלא גם כי לפני כמה חודשים בחוריו של זינדין זידאן, שהיו מחוץ לקרב על אליפות ספרד, הגיעו כאנדרדוג מול פ.ס.ז'.

לכריסטיאנו רונאלדו הסערה על הדשא לא הזיזה. בקור רוח אופייני הוא שלח את הפנדל לחיבורים, מנע הארכה וסיפק ל 75 האוהדים בסנטיאגו ברנבאו רגע נוסף של אושר, יממה אחרי שזכו לראות את היריבים הגדולים )ברצלו נה, פפ גווארדיולה( הולכים הביתה. הם לא דמיינו שבדרך אל האושר יצטרכו לסבול כל כך, כאשר יובנטוס כמעט השלימה את מהפך המאה.

כל המחמאות שקיבלו השחקנים של מסימיליאנו אלגרי לא הצליחו לה פחית את זעמם על השופט הצעיר. "זה היה השוד הכי גדול שחוויתי בק ריירה. זו חוצפה שתמיד עוזרים לריאל בצ'מפיונס. שחקני באיירן עדיין זוכ רים את מה שקרה כאן אשתקד", אמר ג'ורג'יו קייליני הוותיק, שאחרי שרי קת הפנדל נופף בידיו אל השחקנים בלבן ריאל ושאל אותם: "כמה שילמ תם לשופט?"

ג'יאנלואיג'י בופון, בימים כתיקונם הג'נטלמן האולטימטיב­י, היה תקיף עוד יותר, אחרי שסיים את מה שהיה כנראה משחקו האחרון באירופה בהרחקה. "זה לא נכון לשרוק פנדל כזה בדקה ה .93 אם אתה מחליט כזה דבר אינך אדם, אתה חיה. יש לו בחזה פח זבל במקום לב", אמר השוער האגדי.

"אני לא מבין מדוע יובנטוס מוחה, הפנדל על לוקאס ברור", ענה כרי סטיאנו רונאלדו, שהבקיע את שערו ה (!)15 העונה בליגת האלופות. מאז השריקה של אוליבר ועד לבעיטה שלו עברו 5 דקות של מהומות, שנראו כמו .500 "ניסיתי להרגיע את עצמי כי זה היה פנדל מכריע. הדקות האלה

 ?? צילום: אי.אף.פי ?? בופון. הג'נטלמן האולטימטיב­י איבד הפעם את העשתונות
צילום: אי.אף.פי בופון. הג'נטלמן האולטימטיב­י איבד הפעם את העשתונות
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel