Israel Hayom

"תהיה פה מלחמה"

מכבי חיפה ופרד רוטן ינסו שלא להסתבך במאבקי ההישרדות כשיארחו את הפועל אשקלון מנגד, מסאי דגו מצהיר: "מקווה שנגרור אותם לתוך הבלאגן"

- ליאב נחמני ושי ארצי

דריכות גדולה במכבי חיפה לקראת משחק הבית במוצ"ש מול הפועל אשקלון, שכן הפסד יציב אותה במרחק של ארבע נקודות בלבד מהקו האדום, ארבעה מחזורים לסיום העונה. "הם מגיעים בידיעה שהם חייבים ניצחון. זה יהיה משחק קשה, תהיה פה מלח מה", הבהיר פרד רוטן.

מאמן הירוקים הוסיף: "אשקלון נכנסה למסלול, לא הפסידה בש לושת המשחקים האחרונים, היא הוציאה שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד. יש להם ביטחון, ועם הביטחון הזה הם הולכים להגיע אלינו לאצ טדיון. אנחנו נצטרך לשנות את זה ויש לי את הביטחון שנעשה זאת".

רועי קהת עשוי לרדת לספסל, ושלומי אזולאי תורגל במקומו. בה גנה ישנה התלבטות אם לפתוח עם רז מאיר כמגן ימני. במקרה כזה, רמי גרשון יוסט לעמדת המגן השמאלי ואטיין ריינן יתופקד כבלם לצידו של אליסון דוס סנ טוס. החלטה סופית יקבל רוטן לאחר האימון המסכם.

"לא נתבטל"

"הניצחון על סכנין הוסיף לנו ביטחון, אבל הביטחון שלנו עלה בזכות החודש האחרון כולו, שבו עשינו תיקו עם ק"ש ומכבי חיפה והתחלנו לקבל צורה", אמר מאמן הפועל אשקלון מסאי דגו בשיחה עם "ישראל היום" והוסיף: "בשבת יש לנו משחק קריטי, אבל הוא חשוב מאוד גם עבור מכבי חיפה".

אפשר להגיד שבמשחק האחרון מול מכבי חיפה פספסתם ניצחון?

"היו לנו כמה מצבים טובים ובמח צית הראשונה יכולנו לגמור את המ שחק כי הם באו לחוצים. אני חושב שאותה סיטואציה תהיה בשבת, בגלל שזה משחק שהם רוצים לנצח כדי לברוח מהאזור המסוכן. אני מק ווה שנגרור אותם לבלאגן".

מכבי חיפה פייבוריטית? "להגיד על מכבי חיפה נגד הפועל אשקלון, ועוד בסמי עופר, שהיא לא פייבוריטית זה לא רציני. ברור שהם פייבוריטים. זו עדיין מכבי חיפה, יש לה את האצטדיון שלה ואת הקהל מאחוריה, אבל לא נסתכל על השם של הקבוצה ולא נבוא להתבטל. הם בעונה ובתקופה לא טובות, ואני מק ווה שננצל את זה".

מה לדעתך יכריע את זהות היורדת? "אני לא כל כך יודע. כל שבוע אני אומר שהמש חק הקרוב אולי יכריע, אם אנחנו או אשדוד נאבד נקודות".

בתוך כך, הפועל אשקלון תחסר בשבת את מירקו אורמוש המוצהב ואת רודי חדד הפצוע.

בני יהודה. יוסי אבוקסיס יח זור לעמוד על הקווים במשחק נגד מכבי נתניה, אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה משני משחקים. מאוויס צ'יבוטה, שנעדר במחזור הקודם עקב צבירת צהובים, אמור לחזור להרכב. הנהלת המועדון הודיעה כי לרגל חגיגות ה 70 למדינת ישראל, אנשי כוחות הביטחון יוכלו להיכנס למ שחק ללא תשלום בהצגת תעודה.

 ??  ?? פעם קראו לזה "קרב על 6 נק'"
פעם קראו לזה "קרב על 6 נק'"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel