Israel Hayom

עפרה תשיר "חי"

במופע "הפסקול של המדינה" תבצע עפרה חזה, כהולוגרמה, את השיר "חי" עם שרית חדד ● השרה מירי רגב: "קולה הווירטואוז­י מהדהד ברוח הישראלית" ● אריק איינשטיין וברי סחרוף "ישירו" יחד - וכך גם אייל גולן וזוהר ארגוב

- מאיה כהן

דמותה של הזמרת האהובה עפרה חזה ז"ל תחזור לבמה באמצעות הולוגרמה במרכזו של מופע "הפסקול של המדינה", שינעל את חגיגות 70 השעות הראשונות של יום העצמאות, כך נודע ל"ישראל היום". המופע, שיתקיים במוצ"ש, ,21.4 באמפי פארק באר שבע, יהיה מופע ראווה גדול וססגוני שכולו הצ דעה למוזיקה הישראלית, ליוצרים ולמבצעים הגדולים במהלך 70 שנות קיומה של מדינת ישראל.

במסגרת המופע יוצגו עיבודים ייחו דיים לשירים מוכרים ויבוצעו דואטים ושיתופי פעולה, לצד מחוות לאמנים שאינם בחיים והותירו את חותמם על התרבות הישראלית. במסגרת המח ווה לעפרה חזה תבצע הזמרת שרית חדד דואט עם דמותה של חזה, שתוצג בהולוגרמה, לשיר "חי" שכתב המשורר והפזמונאי אהוד מנור והלחין אבי טו לדנו. חזה ייצגה את ישראל עם השיר באירוויזיו­ן במינכן שבגרמניה ב 1983 והגיעה למקום השני. דמותה של חזה תוקרן באמצעות טכנולוגיה ייחודית, שתחזיר לפעם נוספת את מי שהלכה בטרם עת ונפטרה בגיל צעיר כשהיא משאירה אחריה המוני מעריצים המו מים וכואבים, ומגוון שירים שהתקבעו בפנתיאון המוזיקה הישראלית. עוד דואטים מרגשים שיבוצעו הם שיתופי פעולה בין אייל גולן וזוהר ארגוב ובין אריק איינשטיין לברי סחרוף, כאשר דמויות הזמרים שהלכו לעולמם יופיעו על מסך ענק וישירו יחד עם האמנים החיים. גולן וארגוב יבצעו את "נכון להיום" של זוהר, ואילו איינשטיין וסח רוף את "למה לי לקחת ללב" של אריק.

"עפרה חזה, ילידת שכונת התק ווה, היא אחת הזמרות הגדולות שצמחו במדינת ישראל", אמרה שרת התר בות מירי רגב, "עפרה הצליחה לכ בוש במות מפוארות, בארץ ומעבר לים, וקולה הווירטואוז­י עוד מהדהד ברוח הישראלית. השיר 'חי', שכתב היוצר המוכשר אהוד מנור ז"ל וזכה במקום השני באירוויזיו­ן שהתקיים על אדמת גרמניה, חקוק בפסקול הישראלי כאחד מרגעי השיא של עולם התרבות שלנו. אני בטוחה שהדואט לשיר עם שרית חדד, אחת הזמרות הענקיות בישראל כיום, ירטיט את לבבות כולנו".

במופע, שיועבר בשידור חי ב"קשת ,"12 ישתתפו יותר מ 200 אמנים, 70 נגנים, רקדנים, שתי תזמורות ועשרות זמרות וזמרים, ובהם אייל גולן, ברי סחרוף, גידי גוב, דני סנדרסון, יוני רכטר, שרית חדד, צביקה פיק, מירי מסיקה, זהבה בן, דקלון, שולי רנד, ליאור אלמליח, מוש בן ארי, אילנית, ריקי גל, קובי אוז, קרולינה, יובל דיין, שירי מימון, נועה קירל, איתי לוי ונ סרין קדרי. המופע יהיה פתוח לקהל הרחב, אך מותנה בהרשמה מראש.

זהו למעשה אקורד הסיום של חגי גות העצמאות )עוד על החגיגות בעמוד ,(17 שיתחילו ביום רביעי בטקס הדל קת המשואות ופתיחת יום העצמאות. באירועים המתוכננים: שירת הללויה בעשרות מוקדים במקביל בארץ ובחו"ל, מופע זיקוקים לצלילי מוזי קה מיוחדת, מסיבה לאורך חופי ישראל עד אור הבוקר, מצעד אור ישראלי עם מיצגי ענק, שחזור הכרזת העצמאות והרקדות המוניות ברחבי הארץ.

 ?? צילום: קוקו ?? עפרה חזה. חוזרת לחיים
צילום: קוקו עפרה חזה. חוזרת לחיים
 ??  ?? שרית חדד
שרית חדד
 ?? צילום: קוקו ?? שירי מימון
צילום: קוקו שירי מימון
 ?? צילום: מאיר פרטוש ?? השרה מירי רגב
צילום: מאיר פרטוש השרה מירי רגב

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel