Israel Hayom

פרידה מאגדה

- סאל אמרגי

בהיסטוריה של היורוליג. הקבוצה שממוקמת לפני אחרונה בטבלת הת קציבים של המפעל שוב הראתה שיש דברים שלא קונים בכסף. הליטאים גברו 1:3 על אולימפיאקו­ס בסדרת רבע הגמר לאחר ניצחון ביתי 91:101 והע פילו לפיינל פור ראשון מאז ,1999 אז הדהימו כשזכו בתואר.

ז'לגיריס תפגוש בחצי הגמר את המנ צחת בסידרה בין פנרבחצ'ה לבאסקוניה. משחק 4 הסתיים לאחר סגירת הגיליון.

אן.בי.אי. פלייאוף 2018 בהחלט מספק את הסחורה, והלילה שבין רבי עי לחמישי כבר היה לפנתיאון. שלשת ענק של לברון ג'יימס עם הבאזר סידרה לקליבלנד ניצחון 95:98 על אינדיאנה ויתרון 2:3 בסדרה. דרמה ענקית לא פחות התרחשה באוקלהומה סיטי, שם הת'אנדר נשארו בחיים מול יוטה 2:3) לג'אז בסדרה( אחרי שחזרו מפיגור של 25 נקודות בתוך הרבע השלישי בדרך לניצחון .99:107 תוצאה נוספת: טורונטו - וושינגטון ‪2:3) 98:108‬ לראפטורס(. 1"לדעת

לסבול, לדעת לנצח, לדעת להיות ריאל מדריד". את המילים האלה כתב סרחיו ראמוס בח שבון האינסטגרם שלו אחרי הניצחון 1:2 באליאנץ ארנה, שקירב את הב לאנקוס לגמר ליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות, ונדמה שאין טוב מכך לסכם עוד הופעה של ריאל מד ריד באירופה.

הסיפור כמובן טרם נסגר, והתק דים בגומלין מול יובנטוס חייב לשמש תמרור אזהרה לזינדין זידאן ושחק ניו לקראת יום שלישי הקרוב, אבל ריאל מדריד - בפעם המי יודע כמה - הוכיחה שבליגת האלופות יש לה אין סוף נשמות.

כמו סצנה מסרט שבה הכוכב כבר רואה את המוות מול העיניים, אך תמיד בסוף מישהו נחלץ להצילו - כך ריאל מדריד מוצאת שוב ושוב את הדרכים לשרוד בצ'מפיונס. בדרך כלל "חבל ההצלה" הם השערים של כרי סטיאנו רונאלדו, אך במינכן היו אלה מרסלו ומי אם לא מרקו אסנסיו.

הספרדי הצעיר הוא אחד השחקנים הכי איכותיים באירופה, בעל קבלת החלטות מדהימה בהתחשב לגילו. לאסנסיו כבש יש 11 שערים וארב עה בישולים העונה, ושלשום סיפק את שער הניצחון היקר. באחת הקבוצות היקרות בעולם, האיש ששילמו עליו 3.5 מיליון יורו בלבד מכריע גורלות.

2קפה

התוצאה באליאנץ ארנה לא שי

את ההתמודדות, ובאיירן מינכן בהחלט יכולה להרגיש מתו סכלת. היא שלטה בעניינים והגיעה להרבה יותר מצבים, אבל גם סבלה יותר ממזל רע. לדוגמא, הפציעות של שחקני המפתח לפני המשחק )וידאל ואלאבה( ובמהלכו )בואטנג ורובן(.

במינכן התסכול גדול בגלל ההח מצות, בעיקר אלה של רוברט לבנ דובסקי. "אם היינו מנצחים 2:5 איש לא היה מתלונן. אני חושב שאף פעם כמעט לא ראיתי את ריאל כל כך חלשה כמו שהיתה במינכן", אמר הבלם ניקלס שולה.

3

אך דווקא במשחקים האלה, העוצמה של ריאל במפעל באה לידי ביטוי. היא לא צריכה לשחק טוב, אפילו לא חייבת את השערים של כריסטיאנו רונאלדו, כדי להשיג ניצחון שלישי ברציפות במינכן. נתון מדהים - לא כל כך עבור האוהדים הצעירים, אלא בעיקר עבור שחקנים לשעבר כמו מנולו סאנצ'יס, שהודה כי בעבר משחקים בגרמניה היו מפחידים.

כשעיתונאי ספרדי שאל בסיום את סרחיו ראמוס על ה"מזל" שמלווה את ריאל בליגת האלופות, הקפטן ענה: "להדיח את יובנטוס ופ.ס.ז' זה לא רק עניין של מזל. אתה חייב לתת הכל ולהיות שם ברגעים החשובים. אולי ריאל עושה משהו טוב כי בינתיים השמות הגדולים נופלים. מול באיירן ידענו לסבול, לנצל את המתפרצת של לוקאס ואסנסיו. אך עדיין לא עשינו כלום ואנו מוכרחים לגמור את הע בודה בגומלין".

היחידים שהיו קצת עצובים בריאל מדריד הם גארת' בייל, ששוב לא שיחק, וקארים בנזמה שלאט לאט מאבד ובצדק את ההגנה מצד זידאן, שיצטרך למצוא בגומלין ביום שלישי מחליף לדני קרבחאל הפצוע.

יומיים לפני משחק החוץ מול דפורטיבו לה קורוניה, שבסיומו היא צפויה לחגוג אליפות )זקוקה לנקודה(, ברצלונה תיפרד היום מאגדה. אנד רס אינייסטה, הקפטן ואחד השחקנים הגדולים בתולדות בארסה, יודיע במ סיבת עיתונאים על עזיבתו אחרי 21 שנים במועדון.

אינייסטה, נאמן לסגנונו, לא מעו ניין במחוות יוצאות דופן, אך ברצלו נה כבר מכינה אירוע פרידה למשחקו האחרון בבית בליגה. עזיבתו, כמו זו של פויול ואחר כך של צ'אבי, מהווה צעד נוסף לקראת סוף העידן הכי זוהר בהיסטוריה של המועדון הקטלאני.

למרות הדיווחים על הניסיון של פפ גווארדיולה לשכנע אותו להגיע למנצ'סטר סיטי, עתידו של מספר 8 האגדי נראה כמעט בוודאות בסין.

איטליה. יובנטוס תנסה להתאושש במוצ"ש מההפסד לנאפולי כאשר תתארח אצל אינטר.

אם יובה תמעד, נאפולי תוכל לע לות לפסגה ביום ראשון.

 ?? צילום: רויטרס ?? "לדעת לסבול, לדעת לנצח, לדעת להיות ריאל מדריד"
צילום: רויטרס "לדעת לסבול, לדעת לנצח, לדעת להיות ריאל מדריד"
 ?? צילום: רויטרס ?? אינייסטה. ייפרד מברצלונה עם דאבל נוסף
צילום: רויטרס אינייסטה. ייפרד מברצלונה עם דאבל נוסף
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel