Israel Hayom

כץ: רוב השחקנים יישארו

- ליאב נחמני

שופטי הכדורגל הודיעו אתמול באמצעות ההסתדרות החדשה כי סכסוך העבודה מול ההתאחדות לכדורגל יחודש תוך 48 שעות. מדובר במאבק שמנהלים עוזרי השופט )הק וונים( על תנאי העסקתם, והמשמעות היא שהעיצומים יחודשו בדומה למה שקרה בספטמבר, אז נדחו משחקי ליגת העל ברבע שעה. עם זאת, לאחר פנייה של ההתאחדות לבית הדין לע בודה, הוצא צו האוסר על השופטים לנקוט כל פעולה עד 29 באפריל, אז יתקיים דיון נוסף בנושא, כך שמשחקי השבת צפויים להתקיים כסדרם.

במכתב שהוגש לבית הדין לעבודה הלינו השופטים על דחיית פגישות עבו דה שתוכננו בין הצדדים, וכן על כך שלא קיבלו הצעה לתוכנית כלכלית.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "למ רות התקדמות משמעותית בפגישות שנערכו, ובכלל זה הגשת הצעה ראויה ומכובדת בעניין תשלום עבור כנסים מקצועיים ועוד, ורצון כן מצד ההתאח דות להגיע לעמק השווה, בחר הצד השני לחזור שוב לשיטת האיומים, בניסיון להלך אימים ולשבש את שגרת הכדו רגל, והכל מתוך מחלוקת פנימית ויצר הרס חסר ריסון. יש מידה גדולה של ציניות וגניבת דעת מצד אלה הטוענים לדחיית ישיבות, כאשר לבקשתם מבוט לות פגישות באמתלות אישיות ובהס כמת הצדדים. נפנה לבית המשפט כדי שפעם נוספת יבהיר לנציגי השופטים כי יש גבול לכל תעלול. נמשיך להיות הצד הבוגר והאחראי, ונקרא לחובבי הד רמות המיותרות לשוב לשולחן המו"מ". בעלי הפועל חיפה יואב כץ הגיש את מול הצעות לחוזים חדשים לדור מלול, לניסו קפילוטו ולאלון תורג'מן. הש לושה הבהירו לכץ כי ייתנו לו זכות ראשונים, אך ההתעניינות בהם מצד המועדונים הגדולים, ובהם מכבי חיפה ומכבי ת"א, משנה את התמונה.

כץ הציע לשלושה שדרוג שנע בין 10 ל 20 אחוזים בשכר, אך לשחקנים ברור שהם יוכלו לקבל סכומים גבוהים יותר בקבוצות אחרות.

"מצד אחד אנחנו רוצים שהשחקנים יהיו בפוקוס בששת המשחקים שנות רו לנו בליגה ובגביע", אמר כץ, "אבל מצד שני צריך להבטיח שתהיה קבו צה טובה בעונה הבאה. זה נושא עדין. התחלנו לפני כמה שבועות לדבר עם שחקנים בדיסקרטיות, אבל בארץ הדב רים פחות דיסקרטיים. אני חושב שרוב השחקנים יישארו, אנחנו עושים מאמ צים מאוד גדולים".

לגבי ההתעניינות של מכבי חיפה במלול, אמר כץ: "השחקן אמר לא היתה שום פנייה".

בחיפה קיבלו מסרים זועמים מהפועל אשקלון על פנייה לכאורה למירקו אור מוש. כץ שאל "מי זה?" כששמע את השם של הקשר הקרואטי והמאמן ניר קלינגר הוסיף: "אם יואב לא יודע מי זה, סימן שלא פנינו אליו". עוד הוסיף קלינגר: "מה שאנחנו לא אוהבים שעושים לנו, לא נעשה לאחרים".

בתוך כך, הקבוצה תקבל עוד 2,000 כרטיסים לגמר הגביע לאחר ש 10,500 הכרטיסים שהוקצו לאוהדיה כבר נמ כרו, וההערכה היא שקרוב לאלף מה כרטיסים הללו נחטפו על ידי אוהדי בית"ר ירושלים.

 ??  ?? השופטים יחדשו את העיצומים
השופטים יחדשו את העיצומים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel