Israel Hayom

מקורבים לידין: "ההנהלה חזרה בה מההסכמים מולו"

- מתפרצת

כקבוצה נטועה בצמרת הליגה, הפועל ת"א השיגה אליפויות במשורה. משנת 2000 עד היום, אביב ,2018 היא זכתה בשתי אליפויות - לפני 18 שנה, ול פני שמונה.

בעיקרון, הניהול הנוכחי יכול במ גבלות המשאבים שלו להעמיד בעונה הבאה עבור צבא אוהדיו קבוצה שורדת בליגת העל, ואם יהיו התפרקויות בה פועל חיפה ובבני יהודה, ומכבי חיפה תמשיך להשתבש - מקום 6 יהיה משול לזכייה בתואר, הצלחה כבירה.

הסבירות אומרת שהפועל במתכו נתה הנוכחית, הצנועה, דומה יותר בניהול שלה לבית"ר ירושלים של טביב, מאשר לגולדהאר, שחר ואלו נה ברקת, שגם הם לא דומים ביניהם, אבל מאפשרים אוטונומיה משמעותית למאמנים שלהם.

טוב עשתה הפועל כששחררה את אביחי ידין. הוא עשה את שלו, הוא מייצר רעש גדול מדי והתפוקות שלו לא מצדיקות הוצאת הון כדי לענות לכל דרישותיו.

בגל הנוכחי של המאמנים, שמחק את דור המבוגרים הסמכותיים ודילג על דור הביניים של המאמנים שהיו כוכ בים ולא יתכופפו מול בעלי קבוצות, קובי רפואה הוא חבר בכיר ולגיטימי. הוא מנוסה בליגת העל, הוא חי חדרי הלבשה ומדבר בשפתם של שחקניו. אני כמעט מתפתה לכתוב שהפועל של היום לא תמצא טוב ממנו.

אם תצליח לשמור על עוגני ההג נה שלה, על השוער, על שחקני הבית, תשכיל להביא לפחות שני זרים דומי ננטיים נוסף על פייסל מוליץ' ותוסיף חלוץ מקומי - אולי תשקם אצלה את עומר דמארי, האוהד השרוף ביותר שלה מאז פיני בלילי - צפויה להפועל עונת חזרה בלי דאגות מיותרת, משהו כמו מקום .9-7 3 ב 25 ביולי 2015 הודחה הפועל ב"ש מהליגה האירופית על ידי תון השוויצרית. ג'ון אוגו עוד הבקיע שער מהיר, אבל בדקה ה 20 הורחק שיר צדק אחרי שחבט בשחקן יריב.

זו היתה העונה הראשונה של ברק בכר בב"ש. בדקה ה 38 הוא הכניס את לואי טאהא והוציא את אליניב ברדה, אז שחקן שלא מחליפים. אבל זה היה חילוף טקטי שנועד לייצב את ההגנה. ברדה לא התלהב מהחילוף בלשון המ עטה, אבל נראה שזה היה הרגע המכו נן שבו בכר הפך להיות המאמן מספר אחת כיום.

טלטלה בהפועל ת"א: הנהלת הקבוצה הודיעה אתמול רשמית שהקפטן אביחי ידין לא ימשיך במועדון בעונה הבאה. רק לפני כשבועיים סיכם ידין על המשך התקשרותו עם האדומים, שאף הוציאו על כך הודעה לתקשורת, אולם מחלוקות כספיות שעלו בימים האחרונים הובילו לסיום דרכו של הקשר בהפועל.

מהמועדון נמסר אתמול: "לאחר שסוכם עם ידין שהוא ממשיך בעונה הבאה, בשבו עיים האחרונים חלו התפתחויות וההתנהלות לא היתה לרוחנו. עם כל הצער והכאב קיבלנו החלטה קשה ודרכינו נפרדות. אנו מודים לאביחי על כל מה שנתן למוע דון ומאחלים לו הצלחה בהמשך".

שחקנים בקבוצה שמקורבים לידין טענו ש"דווקא ההנהלה היא זו שחזרה בה מההסכמים מולו ולא ההפך".

בלי הקפטן, האדומים הפסידו אתמול בחוץ 3:2 להפועל קטמון.

עוד אתמול בפלייאוף הע ליון: הפועל חדרה - אחי נצרת ,0:0 הפועל ראשל"צ - בית"ר ת"א/רמלה .0:1 היום ,16:00) שעה אחידה( בפלייאוף התחתון: הפועל פ"ת - הפועל ר"ג, מכבי הרצליה - עירוני נשר, בני לוד רמה"ש. הפועל מרמורק, הפועל כפ"ס - "ניר"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel