Israel Hayom

מכבי ת"א: גולדהאר שוב בישראל

- שי ארצי וליאב נחמני שי ארצי

בזמן שלא מעט קבוצות כבר החלו להתכונן לעונה הבאה )אפילו כאלה שעוד יש להן מטרות בעונה הנוכחית(, בבני יהודה, שתא רח בשבת את הפועל ב"ש, לא ממהרים לשום מקום. יכול להיות שכדי לשמר את ההצלחה הגדולה של העונה הנוכחית, הכתומים כבר היו אמורים לפעול, אבל בשכונת התקווה חושבים אחרת וטוענים שההכנות לעונה הבאה יחלו בצעדים קטנים בתחילת חודש מאי.

יש לכך כמה סיבות, הראשונה שבהן קשורה לעתידו של המאמן יוסי אבוק סיס. אמנם במועדון סבורים שאבוקסיס לא ימונה למאמן נבחרת ישראל ולפי כך ימשיך בקבוצה, אך באותה נשימה יודעים שהצעה מהנבחרת עלולה לש נות את המצב. באופן לא רשמי הצי בה בני יהודה את תחילת חודש יוני כדדליין לאבוקסיס, אחרת לא ישחררו אותו מחוזהו.

בניגוד לעונה שעברה, אז הקבו צה היתה צריכה לגבש במהירות סגל לאירופה, בעונה הבאה בני יהודה לא תשחק במוקדמות הליגה האירופית, מה שמקנה להנהלה ולצוות המקצועי יותר זמן לבחור שחקנים ואולי גם לחסוך כסף. "שחקנים שדורשים סכו מים מטורפים במאי וביוני כבר מדברים אחרת ביולי", אמרו במועדון, "זה הימור, אבל הימור שבדרך כלל משתלם".

הסיבה האחרונה לדחיית ההכנות קשורה לשחקנים המושאלים של הקבוצה. בבני יהודה סבורים שכדי לשמר את ההצל חה מהעונה הם חייבים לשמור על בסיס השחקנים הקיים, רק שהם לא יכולים לעשות זאת עד שלא יידעו מה קורה עם עיאד חבשי, שמושאל ממכבי חיפה, ומתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, יונתן כהן ואליאל פרץ, שמושאלים ממכבי ת"א. בתוך כך, בשבת מול האלופה תחסר הקבוצה את רועי גורדנה המו רחק ואת מתן חוזז המו צהב. מאור קנדיל בספק בשל פציעה. סתיו פיניש סיים לרצות עונש הרחקה ואמור לחזור להרכב. אצל האלופה, שם מגי עים למשחק עם יתרון של ארבע נקודות על בית"ר ירושלים במקום השני, מנסים לשמור על דרי כות לקראת המפגש עם הזהובים. "אנ חנו חייבים לקחת את הנקודות בשבת בני יהודה הפועל ב"ש והמשימה לא תהיה קלה", אמר אתמול מאמן ב"ש ברק בכר, "אנחנו מאוד רוצים לעמוד במטרה שלנו, אבל אנחנו לא מובילים בפער גדול מדי והכל פתוח".

מיטש גולדהאר לא נוהג לבקר הרבה בישראל, אך אתמול הגיע בעלי מכבי ת"א ארצה - כמה שבועות בלבד אחרי ביקורו הקודם, שבו הודיע על הפרידה מג'ורדי קרויף בתום העונה.

גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס נכחו באימון הקבוצה לקראת המ שחק החשוב מול הפועל חיפה. לא ברור מה הסיבה הרשמית לביקורו של הקנדי, אך ייתכן כי מדובר במינוי מאמן חדש, שכן לטענת מקורבים לראשי המועדון בתקו פה האחרונה התנהלו מגעים מול כמה מועמדים למשרה.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel