Israel Hayom

הקרב על אירופה

הפועל חיפה תארח הערב את מכבי ת"א, שטרם הבטיחה את השתתפותה במוקדמות הליגה האירופית ● האדומים חוששים מצהוב חמישי לתורג'מן או סוויסטאד

- שי ארצי וליאב נחמני

"המטרה שלנו עכשיו היא הליגה האירופית. עוד לא הבטחנו את מקומנו באירופה ולכן המשחק מול הפועל חיפה חשוב מאוד", כך אמר מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף לקראת משחק החוץ בסמי עופר הערב, שהפך לקרב ישיר על המקום השלישי.

בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפג שו היתה ידם של האדומים על העליונה, לאחר שניצחו 1:2 בתוספת הזמן, במשחק שהיה הספתח להתרסקות של הצהובים בפלייאוף העליון.

קרויף, שבמשחקים האחרונים השאיר את דור מיכה על הספסל, עשוי להח זיר את הקשר להרכב. גם אייל גולסה, שהתגבר על פציעה, צפוי לשוב ל .11 הקפטן שרן ייני, שנעדר תקופה ארוכה בשל פציעה בברכו, התאמן באופן מלא בימים האחרונים, אך לא ברור אם במכבי יחלי טו להחזירו מהר לעניינים או שיעדיפו שלא לסכנו. מי שיח מיצו את המשחק הם אלי דסה ודור פרץ המוצהבים, ברק יצחקי המורחק וכריסטיאן באטוקיו, שקרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה.

בתוך כך, לאור הדיווחים האחרונים בנוגע לתפקיד הבא שלו, טען קרויף: "עדיין לא קיבלתי שום החלטה בנו גע לעתידי. המטרה שלי היא לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו, ולסיים את העונה עם טעם קצת יותר מתוק". במ כבי טרם הודיעו על זהות המחליף של קרויף, אך אחד המאמנים שהוצעו לא חרונה ושמועמדותו נבדקה הוא הסרבי ולדימיר איביץ' - מאמן פאוק סלוניקי

עד לעונה שעברה. אצל החיפאים, בפני המאמן ניר קלי נגר עומדת דילמה גדולה לקראת המ שחק - רסמוס סוויסטאד ואלון תורג'מן סוחבים ארבעה כרטיסים צהובים, וצהוב נוסף הערב ימנע מהם לשחק בגמר הג ביע מול בית''ר ירושלים ב 9 במאי. בשל כך, שוקלים בצוות המקצועי לא לפתוח עם השניים, אך החלטה סופית בעניין תתקבל רק היום.

בעיה נוספת היא כשירותו של ראדו גינסארי, שלא התאמן באופן סדיר בש בוע האחרון עקב פציעה. גינסארי ערך אימון מלא אתמול, אך לפני כן לא עשה זאת ולא ברור אם יפתח הערב. גבריאל תאמאש, שלא התאמן ביום שישי בגלל סיבות אישיות, יפתח.

הבעלים יואב כץ העביר מסר לשח קניו כי הכרטיס לאירופה עדיין לא מו בטח, מה שהופך את המשחק מול מכבי לסוג של משחק עונה. "כדי להבטיח את הכרטיס לאירופה צריך לנצח את מכבי ת"א ולא לחכות לגמר הגביע", אמר כץ. "הגביע חשוב, אבל הליגה לא פחות".

בנושא אחר, לרגל העלייה לגמר הג ביע תערוך הערב חיפה טקס הוקרה ל 40 שחקנים שהיו שותפים לזכיות האחרונות של המועדון בתואר בשנות השבעים.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? חיפה חוגגת מול הצהובים במפגש האחרון
צילום: אלן שיבר חיפה חוגגת מול הצהובים במפגש האחרון
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel