Israel Hayom

האם זה המשחק האחרון של לברון בקאבס?

- מיקי שגיא, יוטה

חות מ 48 שעות אחרי ההשפלה באינדיאנה ,(121:87) קליבלנד תארח הערב את המשחק המכריע של הסדרה המרתקת. אף אחד לא מוכן להמר שיהיה זה משחקו האחרון של לברון ג'יימס במדי הקאבלירס, אבל אם הפייסרס ינצחו, נראה שהדבר המרכזי בפוסט סיזן לא יהיה זהות האלופה, כמו מה תהיה התחנה הבאה של קינג ג'יימס.

בחזרה לתבוסה שלשום. אחרי שני ניצחונות רצופים של קליבלנד על אינדיאנה, ג'יימס וחבריו ציפו לה משיך במומנטום ולסגור עניין בחוץ, אבל הפייסרס לא השאירו להם סיכוי. ויקטור אולדיפו ניצח על ההצגה עם טריפל דאבל ראשון בקריירה בפ לייאוף 28) נק', 13 ריב' ו 10 אס'(. "לא שיחקנו את המשחק שלנו והם היו בערב קליעה מצוין, זה נורא פשוט", סיכם ג'יימס, שיעלה הערב לראשו נה בקריירה למשחק 7 בסיבוב הרא שון של הפלייאוף.

טורונטו תצפה בעניין במשחק של קליבלנד, כדי לגלות מי תהיה יריב תה בחצי גמר המזרח, אחרי שהכריעה את וושינגטון 92:102 במשחק ‪2:4) 6‬ לראפטורס בסדרה(. המדורגת ראשונה במזרח נהנתה מערב מצוין של קייל לאורי, שקלע 13 מ 24 הנקודות שלו ברבע האחרון. לאורי, יחד עם חבריו, נכנסו לספרי ההיסטוריה של הראפ טורס, שהיו עם מאזן 23:0 במשחקי חוץ בפלייאוף שבהם פיגרו במחצית, עד החזרה מפיגור הלילה.

עוד במזרח: מילווקי כפתה על בוסטון משחק 7 )שוחק היום לפנות בוקר( עם .86:97 יאניס אנטטוקומפו הצטיין בבאקס עם 31 נקודות ו 14 ריבאונדים, כשהוא מוביל בריחה בא רבע הדקות האחרונות של המשחק.

במערב, בדיוק כמו לפני שנה, אוק להומה סיטי הולכים לים כבר אחרי הסיבוב הראשון, לאחר הפסד 96:91 ביוטה, שקבע 2:4 לג'אז המפתיעים. משחק פרוע נוסף של ווסטברוק, שה פגיז 46 נק' 18) מ 43 מהשדה!( אחרי שלקח כמעט חצי מהזריקות של קבו צתו, לא הספיק, ובירידה לחדר ההל בשה בסיום הוא קילל וכמעט נגרר לקטטה עם שני אוהדי יוטה, שלטע נתו הקניטו אותו. "הקהל שלהם חצה את הגבול", סיכם ווסטברוק המתוס כל, שהיה לשחקן הראשון בהיסטוריה שקולע שלוש פעמים רצוף יותר מ 45 נק' במשחק שעלול להוביל להדחה.

מהעבר השני, יוטה שרדה מבחן אופי חשוב. "היו לנו יומיים קשים, אבל שוב הוכחנו איזו קבוצה טובה אנחנו ואיזה לב יש לשחקנים כאן. הקהל האדיר דחף אותנו לניצחון הזה", סיכם כוכב המנצחת, דונו בן מיטשל. הרוקי הפגיז 38 משלו, מהן 22 ברבע השלישי המדהים, שנ ראה יותר כמו משחק אחד על אחד שלו מול ווסטברוק .(20) הערב הג'אז כבר מתארחים אצל יוסטון, למשחק 1 בחצי הגמר.

 ??  ?? לברון ג'יימס. מישהו מהמר נגדו?
לברון ג'יימס. מישהו מהמר נגדו?
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel