Israel Hayom

המבורג בעקבות הנס

הקבוצה היחידה ששיחקה בכל 54 עונות הבונדסליגה, שמרה על סיכויי ההישרדות שלה, אחרי 1:3 על וולפסבורג ● באנגליה, צ'לסי ניצחה 0:1 את סוונזי והתקרבה לליברפול 0:0) מול סטוק(

- דור הופמן

המבורג עשתה בשנים האחרו נות כמה וכמה ניסים שעזרו לה לשמור על הסטטוס "היחידה ששיחקה בכל 54 עונות הבונדסליגה", אבל אם תשלים מסע הישרדות גם העונה תנפץ את השיאים של עצמה.

אחרי שהיתה במקום האחרון עם 16 משחקים רצופים ללא ניצחון ובמרחק 7 נקודות מחוף מבטחים, הקבוצה של כריסטיאן טיץ השלימה ניצחון שלישי בחמשת המחזורים האחרונים, 1:3 מול וולפסבורג בקרב התחתית, ושני מח זורים לסיום היא במרחק שתי נקודות ממקום שמוביל לפלייאוף. פרייבורג, עם שער דרמטי בתוספת הזמן, התר חקה מהאזור המסוכן והורידה את קלן לליגה השנייה עם ניצחון .2:3

במעלה הטבלה, עם הראש בגומלין מול ריאל מדריד ובהרכב משני, באיירן מינכן הביסה 1:4 את איינטרכט פרנק פורט, שאותה תפגוש בעוד חודש בגמר הגביע. ניקלאס דורש בן ה 20 כבש שער בכורה, סנדרו ואגנר, ראפיניה וניקלאס סולה השלימו את החגיגה. עוד אתמול:

שאלקה - מנשנגלאדבך ,1:1 לברקוזן - שטוטגרט .1:0

אנגליה. מוחמד סלאח לא מצא את המסגרת מול סטוק סיטי, והכוכב המצרי יחכה שבוע נוסף לקביעת שיא כיבושים חדש בעונת פרמייר ליג אחת, שעומד כרגע על .31 בלי שעריו של סלאח, וב עקבות טעות שיפוט שמנעה מהאדומים פנדל, סטוק חזרה מאנפילד עם 0:0 שמ שאיר לה סיכוי קלוש להישרדות. מנגד, איבוד הנקודות השני ברציפות מול מו עמדת לירידה עשוי להתנקם בליברפול בקרב על מקום ברביעייה הראשונה.

צ'לסי, שתארח את הקבוצה של יורגן קלופ בשבוע הבא, גברה 0:1 על סוונזי משער של ססק פברגאס וצימקה את הפער ל 6 נקודות כשבידה משחק חסר. ההפסד של סוונזי שמר בחיים את ווסט ברומיץ', שעם 0:1 מול ניוקאסל נאח זת בציפורניה בפרמייר ליג. גם תק וות ההישרדות של סאות'המפטון קיבלו דחיפה כאשר צמד של דושאן טאדיץ' הוביל את הקדושים ל 1:2 על בורנמות', שקירב אותם מרחק נקודה מהקו האדום. לעומת זאת, קריסטל פאלאס הבטיחה כמעט סופית הישארות כשהביסה 0:5 את לסטר סיטי. עוד אתמול: בירם כיאל השלים 90 דקות ב 0:0 של ברייטון מול ברנלי, האדרספילד הסתבכה בתחתית כשהפסידה בביתה לאברטון .2:0

היום, בפעם האחרונה בהחלט, ארסן ונגר יפגוש את מנצ'סטר יונייטד ויריבו הגדול ז'וזה מוריניו. "היו לנו משחקים גדולים ומלחמות גדולות, אז אני רוצה להודות לו על כך", אמר הפורטוגלי לקראת האירוע. הצרפתי יעלה בהרכב חסר עקב חצי גמר הליגה האירופית.

איטליה. רומא הביסה 1:4 את קייבו ועשתה עוד צעד להבטיח את מקומה ברביעיה הראשונה.

פורטוגל. בצל הידיעות על מעור בותה במכירת משחקים, ספגה בנפי קה הפסד מפתיעה לטונדלה .3:2 פורטו תוכל לפתוח היום פער של 5 נקודות בצמרת, אם תנצח את מרטימיו.

שווייץ. יאנג בויז זכתה באליפות ראשונה זה 32 שנה, אחרי 1:2 בדקה ה 90 על לוצרן, ושמה סוף לרצף 8 האליפויות של באזל.

 ?? צילום: רויטרס ?? הולטבי באוויר. האם המבורג תצליח להינצל שוב?
צילום: רויטרס הולטבי באוויר. האם המבורג תצליח להינצל שוב?

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel