Israel Hayom

"תמיד תהיי אהבת נעוריי"

במשך 6 שנים היו אסף רז ויעל סדן (19) זוג שלא נפרד בסוף השבוע הוא ומאות בני משפחה וחברים ליוו אותה בדרכה האחרונה "בזכותך אני מי שאני, תהיי חקוקה בליבי לעולמים"

- גדעון אלון

מאות בני משפחה וחברים נפרדו שלשום מיעל סדן (19) בבית ההלוויות שמגר בירושלים, ולא חר מכן יצא מסע ההלוויה לבית העלמין בגבעת שאול. המלווים הרבים - חבריה מביה"ס לאמ נויות שבו למדה, חבריה למכינה הקדם צבאית בני ציון שבה הוכשרה כמדריכה, וכמובן בני משפחה וקרובים לא הפסיקו למרר בבכי.

האב קובי התקשה להוציא מילים מפיו ומיאן להיפרד מבתו האהובה. "היית אושר עילאי, אני פשוט לא מאמין, זה לא נתפס. זו לא דרך העולם ילדתי, מה לא עשיתי כדי שתהיי מאושרת. אני לא יכול להיפרד ממך. את תהיי חקוקה בליבי לעולמים. זה לא נתפס מה שקרה לך. ריבונו של עולם, איך זה שבתוך האביב נכנסה סופה, סופה שלקחה אותך?"

גם החבר של יעל, אסף רז, התקשה לדבר ונ חנק מדמעות. "יעלי שלי, אני לא חושב שהמי לים יכולות להכיל את הכאב והדמות המיוחדת שהיית. אני זכיתי להיות בן זוגך שש שנים, שש שנים של אושר עילאי ואהבה אינסופית. היית המושא להערצה שלי ובזכותך אני מי שאני היום. כבר מגיל צעיר היית כל כך בוגרת, היו לך תובנות, עקרונות וערכים שלא הפסקתי ללמוד מהם ולא רק אני - כל מי שסבב סבי בך. את זרעת את טוב הלב שלך בכל מקום שאליו הלכת, את ילדה כל כך מיוחדת, חכמה, יפה, מכבדת ומנומ סת. יש לך חוש הומור יוצא מן הכלל, מסירות אינסופית ועוד תכונות יוצאות דופן שניתן היה לראותן במיוחד השנה במכינה. אני מודה לך על הזכות שנתת לי לשהות במחיצתך כל כך הרבה שנים, את תמיד תהיי אהבת נעוריי ולא אשכח אותך לעולם".

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, אמר בה ספדו כי "יעל היתה פרח נדיר ביותר, חכמה ונבונה ששמה לה למטרה לחיות חיים משמעו תיים. היא נועדה לגדולות, כל משימה שנטלה על עצמה ביצעה ברצינות. המסלול שבחרה בו מעיד על אכפתיות לעם ולארץ ועל הערכים שעליהם גדלה, אכפתיות, ציונות, אהבת הארץ ותחושת אחריות".

יעל סדן נמנתה עם חניכי המכינה הקדם צבאית, ובחודשיים הקרובים היתה אמורה לסיים את לימודיה. בשנה שעברה היא סיימה בהצ טיינות את לימודיה במגמת מחול בתיכון לאמ נויות בירושלים. בבית הספר היו המומים לשמע הבשורה הקשה.

ליאן זיגלפד, רכזת מגמת מחול בתיכון לא מנויות בירושלים שבה למדה יעל, סיפרה כי "היא סיימה את המגמה בהצטיינות. ילדה מו כשרת, כוריאוגרפי­ת מאוד מוכשרת. ילדה עם המון המון הומור. כשהייתי במצב רוח לא טוב, היא היתה מצליחה לעודד אותי. כל ילדה צריכה ליצור כוריאוגרפי­ה של עצמה כעבודה לבגרות, והיא יצרה עבודה מצוינת ומאוד מיוחדת. היא היתה בראש של המכינה, רצתה ללכת לשם".

סדן הצטרפה לטיול כאחת מבוגרות המכי נה שליוו את המצטרפים החדשים. ביום רבי עי, יממה אחת בלבד לפני שנספתה באסון היא פרסמה באינסטגרם תמונה שבה היא משתפת את חבריה בארוחת הערב שנערכת ב"מכלאות הגמלים" בשטח, בדיעבד היתה זו ארוחת הערב האחרונה שלה.

 ?? צילום: מרים צחי ?? הלוויית יעל סדן ז"ל
צילום: מרים צחי הלוויית יעל סדן ז"ל
 ??  ?? יעל סדן ז"ל
יעל סדן ז"ל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel