Israel Hayom

"אמא, שינו את המסלול - אל תדאגי"

חברתה של רומי כהן סיפרה על השיחה האחרונה של רומי עם אמה חבריה הרבים הגיעו לבית המשפחה במושב מאור: "היתה כל כך מוכשרת, לאף אחד לא מגיע למות כך"

- נצחיה יעקב

מאז הידיעה על מותה של רומי כהן בת ה 17.5 באסון השיטפון בנחל צפית הגיעו רבים לבית המשפחה במושב מאור שבשרון. חבריה של רומי מילאו את הבית בדמעות, וניסו לנחם במשהו את המשפחה האבלה.

רומי, שהותירה אחירה הורים ושני אחים קטנים, תובא למנוחות היום בשעה 12:30 בבית העלמין במו שב מאור. בני המשפחה סיפרו כי אהבה להתנדב ולסייע לאחרים ואף היתה פעמיים בחו"ל במסגרת פעי לות משותפת ליהודים ולערבים של גבעת חביבה. "היא היתה ילדה ערכית שחלמה להצטרף למכינה כדי לתרום ולתת מעצמה", סיפרו, "היא האמינה בחברה משותפת ליהודים ולערבים".

רומי היתה תלמידת כיתה י"ב בבית הספר התיכון מבואות עירון שבעין שמר ונחשבה לתלמידה מו זיקלית שהצטיינה במחול. "היא היתה חברה טובה וכל כך מוכשרת", סיפ רה בבכי אחת מחברותיה, "התפללתי שזה לא אמיתי, שזו טעות. היא היתה כל כך יפה, כל כך צעירה, פשוט מק סימה. היא חברה מדהימה שחשבה קודם כל על אחרים. לאף אחד לא מגיע למות כך".

חברה אחרת אמרה כי "אמא של רומי לא רצתה שהיא תצא לטיול. היא פחדה בגלל מזג האוויר והאזה רות שהיו בחדשות, אבל רומי הרגיעה אותה ואמרה, 'אמא, שינו את המסלול. יהיה בסדר'".

מכר קרוב של המשפחה סיפר כי "עבר זמן קצר עד שכולנו הבנו שהיה בלבול, ובתוך כל הבלאגן והכאוס התקשרו להורים מאבו כביר בכדי שיבואו לזהות את הגופה. זה פשוט מצמרר. אני לא מצליח להירגע מהט רגדיה הזו ומהשמות והפנים של רומי ושל יתר הצעירים".

ראש המועצה האזורית מנשה, אילן שדה, מסר כי הוא משתתף באבלה הכבד של המשפחה וכי השירות הפ סיכולוגי עם תושבי המושב נמצאים סביב המשפחה ומסייעים לה.

 ??  ?? רומי כהן
רומי כהן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel