Israel Hayom

"בשבילנו איימן עדיין בחיים"

משפחתו של נהג המשאית מטייבה שנסחף בשיטפון לא מאבדת תקווה ● החיפושים נמשכים, לאחר שמשאיתו נמצאה הרוסה

-

במהלך כל סוף השבוע נמשכו החיפושים אחר איימן ג'אבר מטייבה, שיצא ביום חמישי מאחד המושבים בערבה בדרכו למרכז הארץ, עם תוצרת חקלאית, ועל פי הערכות גורמי ההצלה, נסחף בשיטפון הגדול שהיה באזור.

בלילה שבין יום חמישי ליום שישי נמצאה המשאית, הרוסה לגמרי, אך ג'אבר עדיין נעדר.

ביום חמישי בלי לה, עם תום פעולות האיתור, החילוץ וההצ לה בנחל צפית באירוע שבו נהרגו תשע הנ ערות והנער, התק בל במשטרה דיווח על אורות רכב בתוך שפך נחל צין. מתנדבי יחידות חי לוץ של המשטרה, בסיוע יחי דות צבא מיוחדות, הגיעו למקום וזיהו משאית הפוכה בתוך המים הגועשים. בדיקה בתא הנהג הע לתה כי במשאית אין איש. בשל תנאי מזג האוויר הקשים הופסקו הסריקות וחודשו עם אור ראשון, יום שישי, ובהן נטלו חלק שוט רים רבים, מתנדבי יחידות החי לוץ של המשטרה וכוחות צבא אוויריים ומיוחדים.

"בתחושה שלנו איימן חי. אנחנו מתפללים ומקווים שע דיין יחזור למשפחה ולילדים שלו בשלום ומסרבים להאמין אחרת. הוא היה איש טוב, לא מגיע לו לסיים כך את חייו", אמרו קרובי משפחתו של הנע דר. ג'אבר, נהג משאית בשנות הארבעים לחייו, נשוי ואב ליל דים. "אין פה אווירה של אבלים כי אין על מה ועל מי", הוסיפו בני המשפחה, שממשיכים לש מור על תקווה. "בשבילנו הוא חי. אנחנו גם לא רוצים לדבר יותר מדי עם התקשורת, אנחנו יודעים שהוא בחיים".

קרוב אחר הוסיף: "הוא איש שעבד קשה מאוד וכל מה שמ עניין אותו זה לפרנס את אשתו ואת ילדיו. לא מגיע לו סוף אחר חוץ מלחזור הביתה. אנחנו מסר בים להאמין לכל הודעה אחרת".

ביום שישי, בשעות הצה ריים התקבל במשטרה דיווח על שלושה רוכבי טרקטורונים, מדי מונה, שבמהלך נסי עתם בציר המצלעות נקלעו לשיטפון. שני טרקטורונים נסח פו בזרם המים החזק ורוכביהם הצליחו לחלץ את עצמם למקום גבוה. רוכב הטרקטורון השלישי, שנו תר במקומו, לא הגיע לנקודת המפגש שנקבעה עימו מוקדם יותר. מתנדבי יחידת החילוץ ערבה, עם מסוק משטרתי ומ סוק צבאי, שהוזנקו לחיפושים בשל חשש לחייו, הצליחו לאתר אותו אחרי כמה שעות, כשהוא במצב טוב.

 ?? צילום: דודו גרינשפן ?? המשאית שנסחפה
צילום: דודו גרינשפן המשאית שנסחפה
 ??  ?? הסריקות אחר ג'אבר
הסריקות אחר ג'אבר
 ??  ?? איימן ג'אבר
איימן ג'אבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel