Israel Hayom

"הוצאנו אותם מהקבר"

במכבי ראשל"צ לא מעכלים את הקאמבק הענק של הפועל ראשל"צ, שקבע 30:29 ו־1:1 בסדרת חצי הגמר המשחק המכריע מחר; מיימון: "תהיה מלחמת עולם" מכבי ת"א תמתין למנצחת

- עדי רובינשטיין

"שלטנו במשך משחק שלם ועוד 56 דקות, ואז הוצאנו אותם מהקבר", כך היטיב לתאר מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל, את ההפסד המדהים של קבוצתו במשחק מספר 2 בסדרה להפועל ראשל"צ ,30:29 באחד המהפכים הגדולים בהיסטוריה של הענף.

הפועל השוותה לו1:1 לאחר שנראה היה כי הצהובים בדרך לו2:0 קליל. ואכן, אין דרך להסביר את מה שהתרחש בחמש הדקות האחרונות, כאשר האדוו מים של עידן מיימון הבקיעו שבעה שערים ללא מענה, ושחקנים מנוסים כגון ולדי קופמן, המצטיין בסדרה עד כה, איבדו כדורים וקיבלו החלטות של נערים א' בצורה לא אופיינית, בדקות הכי חשובות.

רגע אחרי שאבישי סמולר הבקיע את פנדל הניצחון, עידן מיימון ניסה להישאר רגוע: "עכשיו ביום שני תהיה מלחמת עולם. אנחנו צריכים לרדת לקרקע. מצפה משחק קשה והכל פתוח בו. אני פשוט גאה. זה הקאמבק הכי גדול שלי, בוודאי בתור מאמן. היינו עם רגל וחצי בחוץ, עכשיו אנחנו עם רגל בפנים".

מחר, כשהקבוצות ייפגשו בנחלת יהודה, תיקו יספיק למכבי ראשל"צ, אבל המומנטום, כך נדמה, עבר להפועל. עם אולם מלא מפה לפה, אנחנו עומדים לקבל את מה שבקלות היה יכול להיות הגמר האמיתי של הענף.

במכבי ת"א בוודאי לא יסכימו עם הקו ביעה לאחר שהעפילו לסדרת הגמר. הם הרוויחו עוד שבוע מנוחה והתאוששות לאחר שניצחו במשחק השני את הפתו עת העונה, עירוני רחובות, בחוץ .25:27

ניקולה מקסימוביץ' הוכיח השנה שבכדוריד הישראלי רק צריכים תוכו נית עבודה מסודרת ורצינות וזה יספיק. לאחר שנים שבצד הצהוב של ת"א שפכו מיליונים, השנה עם עומר דבדה ודן טפר והרבה צעירים מסביב, הם השיגו בדיוק את אותה התוצאה כמו בשנה שעברה. האם זה יספיק לאליפות? סביר להניח שלא, אבל העיקרון ברור, אין מה לשו פוך מיליונים.

ברחובות קמו ונפלו השנה על בחיו רת הזרים הגרועה. עם זר אחר במקום דרשקו, אולי אפשר היה לדבר על גמר.

כך או כך, מדובר בעונה מוצלחת.

 ?? צילום: הדר ואן קולא ?? סמולר. הכריע את המשחק לאדומים
צילום: הדר ואן קולא סמולר. הכריע את המשחק לאדומים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel