Israel Hayom

החזירו את ירושלים

בני יהודה, במשחק מצוין, סיימה ב 1:1 מול הפועל ב"ש, ועם קצת יותר ריכוז )ומזל( יכולה היתה להשאיר בבית את כל שלוש הנקודות המשמעות: אם בית"ר ירושלים תנצח מחר את מכבי נתניה, היא תגיע למשחק העונה מול האלופה בשבוע הבא בטדי בפער של 2 נקודות בלבד

- שי ארצי וליאב נחמני

אבוקסיס בשירות בית"ר. לא מעט אוהדי בני יהודה התא כזבו אתמול כשראו שיוסי אבוקסיס בחר לשחק שוב עם שלושה בלמים. הרי לכתומים אין על מה לשחק בליגה כבר מזמן, ולכאורה אין זמן טוב יותר כדי לראות קצת כדורגל התקפי ואטרקטיבי. אבל אבוקסיס הבטיח כבר שהקבוצה שלו לא תוותר על אף משחק העונה, והכתומים מוכי חים את זה משבת לשבת.

מחזיקת הגביע ספגה אתמול שער מהיר מרגליו של חנן ממן )מי אם לא הוא(, שכמה שעות לפני המשחק חגג את הולדת בתו הבכורה, אבל היא לא נלחצה והגיבה תוך שמונה דקות עם שער נהדר של סתיו פיניש, שעשוי להפוך למי שמנע מהפועל ב"ש אלי פות שלישית ברציפות.

במחצית השנייה ניסתה ב"ש ללחוץ, אבל לא היתה אפקטיבית. ההגנה של בני יהודה הפכה לחומה אדירה שלא ניתן לפצח, כאשר מורי, בן ארי, חבשי, תורג'מן וקנדיל סיכלו כל חצי ניסיון של האלופה ולא אפשרו לשחקני ההתקפה שלה להגיע למצב טוב מול זובאס.

מנגד, המארחת היתה סופר מסוכנת בהתקפות המתפרצות וגרמה להרבה דפיקות לב בקרב אנשי ב"ש, שהיתה עסוקה כל כך בניסיון לכבוש את השני, נשארה חשופה לחלוטין מא חור וכמעט הפסידה את המשחק.

"זה לא נגמר עד שב"ש מחליטה

שזה נגמר", היה כתוב על השלט שה כינו אמש האוהדים מבירת הנגב. נכון, סיפור האליפות עוד רחוק מלהיות גמור, אבל אם בית"ר ירושלים תנצח את מכבי נתניה מחר, המאבק על הצ לחת יהיה פתוח לחלוטין.

יקיצה טבעית. הפועל עכו התעו ררה, אבל זה ככל הנראה מאוחר מדי. הקבוצה של איציק טוויזר מסרבת לה כנע, ואתמול צימצמה את הפער ממ.ס אשדוד שמעל הקו האדום לחמש נקו דות בלבד אחרי ניצחון ביתי 1:2 על מכבי פ"ת.

צחוק הגורל יהיה שבסופו של דבר מה שיוריד את עכו ללאומית אלה שתי הנקודות שהופחתו ממאזנה בשל בעיות ניהוליות, שכן בשבועות האח רונים היא מגלה יכולת משופרת ומ עוררת כבוד והערכה.

שער עצמי של סיסוקו סידר לפ"ת יתרון, אבל שער עצמי של פסר מן העבר השני ועוד אחד של גבי קני קובסקי השאירו את שלוש הנקודות בצפון. עכשיו, יחזיקו שחקני עכו אצ בעות להפועל אשקלון, שתשחק הערב מול מ.ס אשדוד.

מתבזים משבת לשבת. הדבר הכי טוב שמכבי חיפה תיקח מהתמו דדות מול עירוני ק"ש אתמול הוא את האיקס האדום שהיא סימנה בלוח השנה על משחק נוסף בדרך לסיום העונה הכי עגומה של המועדון ב 30 השנים האחרונות.

(!)15 הפסדי ליגה - סיבוב ליגה שלם ועוד משחק - למועדון עם תק ציב של מאה מיליון שקלים זה כיש לון בקנה מידה ענק. עם ההפסד את מול שברה חיפה שיא שלילי חדש, אחרי שהפעם האחרונה שבכרמל ראו כל כך הרבה הפסדים היתה בעונת ,1973/74 שבסיומה ירדה הקבוצה לליגת המשנה.

מדובר בכתם גדול בהיסטוריה מפוארת, כזו שכל מאמן, שחקן ומנהל במערכת יסחוב איתו לכל החיים. רק בשבוע שעבר חיפה חיברה לראשונה העונה שני ניצחונות ברציפות, אבל שלושה ניצחונות רצופים לקבוצה כל כך חלשה זה כנראה יותר מדי.

מנגד, חיים סילבס נקם בירוקים על ה 0:4 בסמי עופר במפגש הקודם בין הקבוצות. עידו דוידוב ואיסמעיל ריאן כבשו. האחרון עשה זאת מול המועדון שבו גדל, ולא חגג על הפצעים הפ תוחים בירוק.

אופיר מזרחי הצליח רק לצמק שתי דקות לסיום, וגם הוא לא חגג מול קבוצתו לשעבר וגם כי לקבוצתו הנו כחית אין באמת סיבה לחגוג.

הגיע באיחור. גארבג' טיים בפ לייאוף התחתון הוא הזמן של שחקנים שנשכחו קצת לחזור לבמה. אז את מול זה היה שלומי ארבייטמן, שלמי ששכח משחק בהפועל רעננה, ואמש כבש צמד בניצחון 1:3 של קבוצתו על בני סכנין בדוחא, במשחק בין שתי קבוצות שכבר הבטיחו את הישארו תן בליגה.

ברעננה ממשיכים ביכולת המצוינת מאז הגעתו של המאמן מנחם קורצ קי, ויכולים לרשום עוד וי במשימות שנותרו להם עד סוף העונה.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? פיניש חוגג שער נהדר. יהיה חתום על איבוד התואר של ב"ש?
צילום: אלן שיבר פיניש חוגג שער נהדר. יהיה חתום על איבוד התואר של ב"ש?
 ??  ??
 ?? צילום: אלן שיבר ?? בכר מנסה לעודד את שחקניו אחרי איבוד הנקודות הקריטי
צילום: אלן שיבר בכר מנסה לעודד את שחקניו אחרי איבוד הנקודות הקריטי
 ??  ?? גרשון מוקף בשחקני ק"ש. חיפה סופרת כבר 15 הפסדים העונה
גרשון מוקף בשחקני ק"ש. חיפה סופרת כבר 15 הפסדים העונה
 ?? צילום: מאור אלקסלסי/ג'יני ?? קניקובסקי ועכו לא נכנעים
צילום: מאור אלקסלסי/ג'יני קניקובסקי ועכו לא נכנעים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel