Israel Hayom

ההזדמנות האחרונה בהחלט

הפועל אשקלון תתארח הערב אצל מ.ס אשדוד בידיעה שהפסד יוריד אותה ללאומית אצל המארחת, יוסי מזרחי יערוך בכורה על הקווים: "ההיסטוריה שלי במועדון לא שווה רבע נקודה"

- שי ארצי וליאב נחמני

להיות או לחדול, כך ניתן להגדיר את המשחק של הפועל אשקלון נגד מ.ס אשדוד הערב, שהפסד בו ישלח אותה בחזרה לליגה הלאומית אחרי שתי עונות רצופות בליגת העל.

"מיום שלישי, אז קיבלנו את הבשו רה המשמחת מהפועל רעננה )ניצחה את אשדוד ש"א( שהתפללנו בשבילה, התכוננו למשחק מול אשדוד כמו שמת כוננים לגמר גביע", סיפר המאמן מסאי דגו לקראת המשחק הגורלי והוסיף: "קי בלנו צ'אנס אחרון לחזור לחיים, ואני מקווה שנעשה את זה".

במהלך השבוע האחרון ניסו בהנה לת אשקלון בעיקר לדרבן את השחק נים, שלהם אמר המנכ"ל דרור אלמלם: "המשחק הזה בעל חשיבות רבה, עיר שלמה עומדת מאחוריכם". גם האוהדים ניסו להטריף את השחקנים, וכ 100 מהם הגיעו אתמול לאימון המסכם כדי לעודד ולתמוך בחניכיו של דגו.

באשקלון מקווים שלפחות 1,000 אוהדים ילוו את הקבוצה לאשדוד הערב, במיוחד אחרי שהנהלת המוע דון בשיתוף עם ראש העיר תומר גלאם סבסדו את מחירי הכרטיסים ל 25 שק לים במקום .50 בפן המקצועי, לרשותו של דגו יעמוד סגל מלא, למעט מירקו גורמי הפצוע. אצל המארחת, המשחק הקריטי הערב יהיה הראשון של המאמן יוסי מזרחי בקדנציה החמישית שלו בעיר הנמל, אחרי שהחליף בתפקיד את עמיר תורג'מן שפוטר בשבוע שעבר. מזרחי כבר הציל את אשדוד מירידה לליגה השנייה ארבע פעמים בעבר, אבל לקראת המשחק הערב הוא הבהיר: "ההיסטוריה שלי במועדון לא שווה אפילו רבע נקודה".

עוד הוסיף המאמן החדש ישן של אשדוד: "אז ארבע פעמים באתי ואר בע פעמים הצלחתי להשאיר את אש דוד בליגה, זאת הפעם החמישית וזה לא מבטיח אפילו נקודה אחת במשחק הקרוב. זה דור אחר ושחקנים אחרים, וצריך לדעת להיכנס טוב לראש שלהם ולהתפלל למעלה".

מזרחי מתכנן מיני מהפכה בחלק הקדמי. אור אינברום, שלא הסתדר עם המאמן הקודם, צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם חן עזריאל ודין דוד. מעבר לכך, האפשרויות של מזרחי בחלק הקדמי מוגבלות, לאור חסרונם של גדי קינדה, דן ביטון ויובל יעקובוביץ' הפצועים, שסיימו את העונה. גם החלוץ הברזי לאי מאוריסיו מורחק ולא יכול לשחק.

 ?? צילום: לירון מולדובן ?? פיבן מול סמיליאניץ'. משחק של להיות או לחדול
צילום: לירון מולדובן פיבן מול סמיליאניץ'. משחק של להיות או לחדול

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel