Israel Hayom

בית הדין לעבודה אסר על הקוונים לנקוט עיצומים

- מתפרצת ליאב נחמני

בית הדין לעבודה הודיע את מול כי על קווני ושופטי ליגת העל להמשיך להעביר את מש חקי המחזור כרגיל ואסר עליהם לנקוט עיצומים. השופטים הגיעו מלווים בנציגי ההסתדרות החד שה ושמעו על ההחלטה מהשופ טת עידית איצקוביץ'.

עם זאת, קבעה השופטת כי על ההתאחדות להגיש תוכנית כלכ לית עד לפגישה הבאה בינה לבין השופטים, שאמורה להיערך ביום רביעי הקרוב .(2.5)

"אנו סבורים כי המו"מ בין הצ דדים לא מוצה", כתבה השופטת, והוסיפה כי יש לקבוע שתי פגי שות עבודה נוספות. אם לא ייק בעו הפגישות או לא תוגש הצעה כלכלית מצד ההתאחדות, השו פטים וההסתדרות החדשה יוכלו להכריז על סכסוך עבודה ולנקוט עיצומים תוך הודעה מוקדמת של 48 שעות.

הפועל ב"ש. האלופה עדיין ללא הפסד בפלייאוף העליון אחרי שישה משחקים, אך שתי תוצאות התיקו בשלושת המש חקים האחרונים פתחו לחלוטין את מאבק האליפות, וניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה הערב יביא את האלופה למשחק העונה בשבוע הבא בטדי עם פער של שתי נקודות בלבד.

"אף אחד כאן לא אמר שהסי פור גמור", אמרו בבירת הנגב, "מאבק האליפות יהיה עד הדקה האחרונה ויש לנו את הניסיון לה תמודד עם זה". שחקניו של ברק בכר התאכזבו בסיום ה 1:1 מול בני יהודה בשבת, והגיעו להת נצל בפני יותר מ 5,000 אוהדים שעשו את הדרך למושבה. "הקהל היה מדהים וחבל שלא נתנו לו לחזור הביתה עם ניצחון", אמרו שחקנים בקבוצה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel