Israel Hayom

ספאחיה, מאחוריך

מכבי אשדוד השיגה ניצחון תשיעי ברצף, הכניעה גם את מכבי ת"א 79:86 והשתוותה אליה בפסגה ● חולון ספגה הפסד חמישי ברצף, 77:75 להפועל ת"א

- אלי סהר

תשע נשמות. מכבי אשדוד ממשיכה להיות הלהיט של ליגת העל בכדורסל. אתמול רשמה הקבוצה נצחון תשיעי ברציפות, 79:86 על מכבי ת"א. זו עונה שלישית ברציפות שהק בוצה מנצחת את מכבי בבית ורק יתרון של האורחת במאזן הפנימי מונע מאש דוד לטפס למקום הראשון בליגה.

אשדוד הראתה אתמול שוב שהיא הקבוצה המאומנת בליגה בניצוחם של בראד גרינברג ודניאל גוט. הנרי סק עם 16 נק' היה כרגיל המוביל בקבוצה אבל קמרון לונג עם שורה סטטיסטית מרשימה של של 15 נק', 11 אס' ותש עה ריב' היה שם. מכבי סגרה את חודש אפריל עם ארבעה הפסדים משישה משחקים.

במגמת נפילה. רק לפני חודש וחצי נראה שהפועל חולון היתה בדרך לדאבל. הקבוצה שייטה ועלתה למקום הראשון עם יתרון שתי נקודות. אז הגיעו ההפ סדים להפועל ירושלים וגלבוע/גליל בבית ובעיקר תקרית גלן רייס ג'וניור

אתמול הובסה חולון 89:65 בהיכל קבוצת שלמה להפועל ת"א ורשמה הפסד רביעי רצוף אחרי תקרית רייס והפסד שישי בשבעת המשחקים האח רונים. גיא פניני המשיך ביכולתו הרעה מאז התקרית )אפס נקודות ב 0 מ 5 מה שדה(, טו הולוואי התקשה להשתחרר לזריקות טובות.

חולון היתה בפיגור דו ספרתי, אבל עלתה ליתרון והיתה בפיגור קטן בסיום הרבע השלישי .(56:52) את הרבע האח רון החל שמיר עם שחקני הספסל וראה את הפועל מתפוצצת. החבורה של דני פרנקו שלטה בריבאונד 17) כדורים חו זרים בהתקפה( ו 19 נקודות של גפני במחצית השנייה הטריפו את הקהל עם 12:33 ברבע האחרון.

בלי ברק. גם אפקט החלפת המאמנים

לא הצליח להביא למכבי חיפה ניצחון. הירוקים, עם המאמן החדש ברק פלג, ספגו הפסד שישי ברצף, 77:75 באילת, ועלולים למצוא את עצמם במרחק שלו שה משחקים מנהריה, אם זו תנצח הערב את הרצליה. גם הפעם חיפה הובילה בד קות הסיום כמו נגד ירושלים אבל שוב לא ידעה לתרגם זאת לניצחון.

 ?? צילום: לירון מולדובן ?? ג'ראלד לי גובר על פרחובסקי
צילום: לירון מולדובן ג'ראלד לי גובר על פרחובסקי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel