Israel Hayom

ואז הגיע לברון

- כתב "ישראל היום"

ז ה לקח הרבה יותר זמן מהציפיות המוקדמות, אבל גם קליבלנד ול ברון ג'יימס צלחו את הסיבוב הראשון של הפלייאוף. הקינג המשיך למצב את מעמדו כשחקן של רגעים גדו לים ודאג להעניק לקאבס את הכר טיס האחרון לסיבוב השני עם הופעה של 45 נק', 9 ריב' ו 7 אס'' בניצ חון 101:105 על אינדיאנה. עם זאת, היכולת של סגנית האלופה בסדרה אמורה להדליק לא מעט נורות אזהרה לקראת חצי גמר המזרח מול טורונטו, שייפתח בין שלישי לרביעי.

אינדיאנה היתה במשחק במשך רוב שלביו, כמו בכל הסידרה, ואף הובי לה ברבע השלישי, אבל הקאבס ידעו להתאושש בדקות החשובות.

בלי סטף קרי, גולדן סטייט לא התקשתה לעלות ל 0:1 מול ניו אור לינס אתמול לפנות בוקר, הקבוצה המלהיבה של הסיבוב הראשון. קליי תומפסון 27) נק'(, קווין דורנאט 26) נק' ו 13 ריב'( ודריימונד גרין 16) נק', 15 ריב' ו 11 אס'( שוב חיפו על ההיעדרות של קרי, שצפוי לע רוך בכורה בפלייאוף במשחק מספר 2 בין שלישי לרביעי. 21 נק' ו 10 ריב' של אנתוני דייויס לא עזרו לניו אורלינס.

הלילה תצא לדרך סדרת חצי הגמר בין פילדלפיה לבוסטון ,(03:00) שה שלימה אתמול לפנות בוקר 3:4 מעייף ומתיש על מילווקי עם 96:112 בבית. הסלטיקס, שהתגברו על פציעה של ג'יילן בראון ברבע השני, ייהנו מית רון הביתיות אבל יגיעו עם יום מנוחה אחד בלבד לעומת חמישה של הסיק סרס המוכשרים.

 ?? צילום: אי.פי.אי ?? ג'יימס. 45 נק'
צילום: אי.פי.אי ג'יימס. 45 נק'

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel