Israel Hayom

"הגוף עזב - הנשמה תישאר לנצח"

מאות ליוו את רומי כהן, גלי בללי ועדי רענן ז"ל, שנהרגו באסון השיטפון בנחל צפית, בדרכן האחרונה ● רפאל, אחיה הקטן של רומי, ספד לה: "לא יכול להפסיק לבכות כשאני רואה את התמונות עם החיוך שלך"

- נצחיה יעקב, נועם )דבול( דביר וגדי גולן

מאות אנשים ליוו אתמול בדרכן האחרונה שלוש מההרוגות באסון השיטפון בנחל צפית - רומי כהן ז"ל ממושב מאור, גלי בללי ז"ל מגבעתיים ועדי רענן ז"ל ממכמורת - שהובאו לק בורה ביישוביהן.

רומי כהן נקברה בבית העלמין במושב מאור שבשרון. הוריה עופר ויעל ושני אחיה הקטנים רפאל ועדן הלכו אחרי ארונה, כשברקע שר עימם כל הקהל את השיר "אנא בכוח". קודם לכן ספד לה אחיה רפאל, תלמיד כיתה ו', שדבריו לא הותירו בקהל עין אחת יבשה. "אני לא מאמין שזה קורה", אמר האח הצעיר, "דווקא את, מכולם, שכל חייך היו למען האחר. אני לא יכול לחשוב על זה בכלל. אני כל כך אוהב אותך וכבר מת געגע. היית האחות הכי טובה שיש, אני לא יכול לחייך יותר בלי להיזכר בך. אהובה שלי, אחותי. אין לי יותר מה לעשות בלעדיך רומי שלי. הייתי עושה הכל כדי לראות אותך לידי, מחבקת אותי. אנחנו הכי צריכים לראות אותך לצידנו, הלוואי שלא היית יוצאת לטיול הזה. יש בי שילוב של עצב וכעס על מי שהוציא אותך לטיול הזה, אבל אני יודע שזה לא יעזור, שום דבר לא יחזיר אותך אלי".

רפאל תיאר את הרגע שבו קיבלה המשפחה את הבשורה המרה ואמר כי "שנייה לפני שקיבלתי את הב שורה שמעתי את עדן בוכה בקולי קולות בחדר שלה. היא נלחצה, הר גישה משהו. חיבקתי אותה וישבנו שנינו בוכים על המיטה שלך. פתאום אמא הגיעה, נשכבה על המיטה לי דנו ופתאום התחילה לבכות. היא אמרה שהכל מלמעלה ומה שצריך לקרות - יקרה. לא הבנתי למה היא מדברת ככה. היה לה מבט כואב בעי ניים. היא חיבקה אותנו חזק ואמרה 'אהובים שלי, רומי לא תחזור הבי תה'. פרצתי בבכי מטורף והסתכלתי על עדן. כל כך כאב לה. הסתכלתי על אמא וצרחתי, 'לא, אמא, לא. לא. אמא זה לא קורה. לא'. רומי שלי, אני כבר מתגעגע כל כך. אני לא יכול להפסיק לבכות כשאני רואה את התמונות שלך, שבכולן נמצא החיוך שלך הגדול. תמיד תישארי בלב שלי. גם אם הגוף שלך עזב, הנשמה שלך תהיה איתי לנצח".

האחות עדן, תלמידת כיתה ט', ספדה לאחותה הגדולה ואמרה, "רומי שלי, הדמעות לא מבטאות את הכאב מאז שהלכת ממני. אהובת ליבי, מי שהכיר אותך יודע איזו נשמה מדהימה את. מלאך שאלוהים רצה לידו. היית האור של הבית וגאוות המשפחה, תמיד תישארי חיה בתוכי ולא אשכח אותך לרגע. הלכת לי מוקדם מוקדם מדי, אני עדיין צריכה את אחותי הג דולה לידי. את החברה הכי טובה שלי,

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel