Israel Hayom

ליסבון: נטע מחממת מנועים

- ערן סויסה

כשהעיניים של רבים מחובבי האירוויזיו­ן באירופה נשואות אליה, עלתה אתמול נטע ברזילי על הבמה בליסבון לחזרה ראשונה של "TOY" לקראת התחרות.

על הבימוי הופקדו יואב צפיר ודו רון מדלי, ובחזרה שנמשכה חצי שעה עלתה הזמרת לבמה עם שלוש רקד ניות, חלקן כבר הצטלמו לקליפ הרש מי. מבחינה ווקאלית ילוו את נטע זמר וזמרת - שניהם לא יצטלמו ונוכחותם על הבמה לא תורגש. הזמר הוא אבש לום אריאל, מפיק מוזיקלי שמלווה את ברזילי בשנים האחרונות.

לא מעט דובר גם על הבגדים שב - מודעה - רזילי צפויה ללבוש ואחרי הרבה מאוד בדיקות וחיפושים אמש הם נחשפו: על ההופעה החיצונית הופקד הסטייליסט איתי בצלאלי והיא תלבש קימונו שעי צב מאור צבר, יחד עם תכשיטים של מיה גלר ונעליים של קובי לוי. הקימונו והשיער של ברזילי מזכירים את תמו נת הפרומו הרשמית של השיר. בשונה מהבגד ההוא, הפעם בחרו בצ בעים שחור ואדום ובדומה שו חזרה גם התסרוקת. על האיפור הופקד ערן ישראלי ועל השיער אסי שדה.

שני אלמנטים מרשימים יתווספו להופעה של נטע בליסבון: הראשון הוא "סופרלופר": עמדת לופר מיוחדת המורכבת משלושה לופרים, שיחד מייצרים מופע אורות מסונכרן עם השיר. דמויות מו כרות מתוך השיר כמו פיקאצ'ו, הדובי והמשחק "סיימון סייז" יופיעו באלמנט המיוחד, לצד המילה TOY שתחזור על עצמה. האלמנט השני הוא קיר חתולי המזל היפניים. מדובר ב 112 חתולים בצבע זהב, המסמלים הצלחה, שפע ומזל.

במסיבת העיתונאים שה תקיימה אמש אמרה ברזילי: ״ידעתי שאנחנו עושים משהו מיוחד אבל לא תיארתי לעצמי שעד כדי כך. זה גדול, גדול מהכל, קיבלתי חיבוק ענק״. בהמשך היא גם שרה את ״כאן״ והבטיחה שבפעם הבאה תבצע את ״אבניבי״.

 ?? צילום: סיון יאנג ?? ברזילי בחזרה
צילום: סיון יאנג ברזילי בחזרה
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel