Israel Hayom

"הישג ישראלי, הלב מתפוצץ מגאווה"

תגובות רבות במערכת הפוליטית בעקבות חשיפת ארכיון הגרעין האיראני ● מימין ומשמאל הצהירו: "במאבק בסכנה האיראנית - ישראל מאוחדת"

- כתבי "ישראל היום"

ראש הממשלה בנימין נת ניהו אך בקושי סיים להציג, והמערכת הפוליטית כבר געשה בתגובות.

"באיראן מבינים היום - השקר נחשף", מסר השר יואב גלנט, "בר כות לקהילת המודיעין על הישג מרשים, הערכה רבה לראש הממשלה על אומץ ונחישות. איראן היא מקור הטרור בעולם - איראן גרעינית היא סכנה ברורה ומיידית לשלום העולם ובמיוחד לישראל".

השרה מירי רגב אמרה: "גרעין של אמת נחשף היום. מצדיעה לקהילת המודיעין על ההישגים החשובים שלהם לשמירה על ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה, ולראש הממשלה שמוביל את הקהילה הבינלאומית במערכה מול איראן בנחישות וללא מורא". עמיתתה לסיעת הליכוד, ח"כ נורית קורן: "האמת נחשפה: בזכות ארגוני המודיעין שפעלו באומץ ונ חישות, השקר האיראני הגיע לסו פו. ההוכחות שהציג בפנינו ראש הממשלה מציגות את הכשלים בה סכם הגרעין. היטיב לבטא זאת ראש הממשלה, מצפה כי הנשיא טראמפ יבטלו בהקדם".

ח"כ מייקל אורן )כולנו(: "כל ההסכם הגרעיני עם איראן מבו סס על שקרים. איראן היום מבו ססת צבאית ובעלת יכולת גרעינית גבוהה יותר מכפי שהייתה מלפני ההסכם. לפני שההסכם נחתם, איראן התחייבה לחשוף את המידע האמי תי לארגון סבא"א. העובדה שאיראן שיקרה לארגון בנוגע לתוכנית הג רעין הצבאית ופיתוח הנשק מוכיחה כי יסודות ההסכם שקריים ולכן יש לפעול מידיית לבטלו או לשנותו. לכן, יש לדרוש את ביטול 'סעיפי השקיעה' שיסירו את המגבלות על התוכנית הגרעינית האיראנית בעוד 10 שנים".

גם במחנה הציוני העניקו גיבוי לא מבוטל. "הפרזנטציה של רה"מ הייתה מצוינת", אמר ח"כ נחמן שי, "על עבודת המוסד וקהילת המודיעין אין מה להוסיף, פלאי פלאים. אבל עדיין חסרה כברת דרך שתוכיח כי השקרים של אז אינם משכפלים את עצמם גם היום".

ח"כ איציק שמולי: "הלב מתפוצץ מגאווה מתעוזתם ומיכולתם של סו כני המוסד האמיצים שהשיגו הישג מודיעיני עצום באיכותו ובהיקפו. איראן הוליכה בכחש ובהונאה את העולם וממשיכה לשקר בנוגע לכוונותיה".

במרצ היו נלהבים פחות. יו"ר המ פלגה, תמר זנדברג: "הישג מדהים וחשוב של המוסד. פעולתו מוכיחה לעולם שהאיום הגרעיני היה אמיתי. לכן טוב שהסכם הגרעין הגיע בזמן ומגן על מדינת ישראל ועל שאר העולם. מה שנתניהו עשה היום זה להלחיץ מדינה שלמה בנאום מצו חצח באנגלית".

 ?? צילום: קוקו ?? "הטילים מגיעים עד מוסקבה". נתניהו, אמש
צילום: קוקו "הטילים מגיעים עד מוסקבה". נתניהו, אמש
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel