Israel Hayom

בכלל לא נואשת

אווה לונגוריה, כוכבת "עקרות בית נואשות", מככבת בסרט חדש )"נשוי בהפתעה"(, עומדת ללדת, מפרגנת לגל גדות )"אני מעריצה אותה"( ובטוחה שקמפיין ‪Me Too‬ יעשה שינוי אמיתי

- דודי כספי, לוס אנג'לס

בסוף השבוע תעלה בקולנוע הקומדיה הרומנטית "נשוי בהפתעה" - רימייק לסרט המצליח משנות ה־08, "נשואה לשניים", שבו כיכבו גולדי הון וקורט ראסל, בני זוג בחיים האמיתיים.

גולדי הון גילמה בסרט יורשת עשירה ונבזית שנופלת מיאכטת הפאר שלה ומאבדת את הזיכרון שלה. ראסל גילם אלמן עני שמנצל את המצב ואוסף אותה לביתו בטענה שהיא אשתו ואם ילדיו. זאת כדי להתנקם בה על כך שלא שילמה לו על עבודתו ביאכטה שלה.

עלילת "נשוי בהפתעה" היא היפוך תפקידים. הפעם אם חד־הורית לשלוש בנות ששמה קייט )אנה פאריס, המוכרת מסרטי הפארודיה "מת לצעוק" והסיטקום "ממי"( מכניסה לביתה את ליאונרדו )אוחניו דרבז, "איך להיות מאהב לטיני"(, פלייבוי עשיר שמאבד את זיכרונו לאחר שנפל למים מהיאכטה. קייט מביאה את ליאונרדו לביתה והופכת אותו לעקר בית ולאב לבנותיה.

הטוויסט ברימייק הוא שילוב של דמויות היספאניות - קריצה מובהקת לקהל הפוטנציאלי הגובר באמריקה. דרבז נחשב לכוכב פופולרי בדרום אמריקה, ולצידו גויסה לסרט השחקנית האמריקנית ממוצא מקסיקני אווה לונגוריה - מי שזכורה בעיקר הודות לתפקידה במשך שמונה עונות בסדרה המצליחה מהעשור הקודם "עקרות בית נואשות". בסרט מגלמת לונגוריה את חברתה הטובה של קייט המסייעת לה בתרמית.

לונגוריה ,(43) שהיתה מועמדת לגלובוס הזהב על "עקרות בית נואשות", החלה את דרכה באופרת הסבון "צעירים חסרי מנוח". בשנים האחרונות הרחיבה את פועלה ההוליוודי והפכה למפיקה בסדרות כמו "עוזרות בית נחושות" ו"טלנובלה" ולב־ מאית בסדרות כמו "ג'יין הבתולה" ו"שחור כזה". בחודשים האחרונים כיכבה לונגוריה באמצעי התקשורת בארה"ב כאחד הקולות הבולטים בתנועת ‪Time's Up‬ שקוראת לשינוי מערך הכוחות בין המינים בהוליווד ובכלל, ובמקביל להשקת הסרט החדש היא גם מצפה אוטוטו לילד ראשון מבעלה השלישי, טייקון המדיה המקסיקני חוזה בסטיון. בעלה השני של לונגוריה היה שחקן האן.בי.איי טוני פארקר.

"זה סרט שחוגג את שילוב התרבויות ההיספאנית והאמריקנית מבלי להכות אותך בראש בטורטייה או כל סטריאוטיפ אחר", אומרת לונגוריה בראיון לקידום הסרט.

"זאת המציאות של כולנו, העולם מגוון בתרבויות שאנו חווים מדי יום. היפוך התפקידים גורם לכך שזה בעצם סרט בפני עצמו ולא רימייק ישיר. העלילה היא גם תרחיש הרבה יותר אמין לתקופה שבה אנו חיים: אם חד־הורית שמנסה לגמור את החודש ולדאוג לבנותיה. אני חושבת שזו הסיבה שהצופים יסלחו לה על השקר הלבן שהיא מספרת לשמוק הזה. אנחנו בעדה, מבינים לליבה".

האם לדעתך מחאת הוMeToo תשהנה את הכוח של הנשים בהוליווד?

"אני מאמינה שבעוד עשר שנים נדבר על 2018 בתור השנה שבה התנועה יצאה לדרך, לא רק בתעשיית הבידור אלא בכל הקשור ליחס הולם במקום העבודה לנשים ולגברים, וזה משהו אוניברסלי. כל ניצול לרעה של מרות הוא משהו שמוכרח להיעלם.

"בהוליווד אנחנו צריכים לקחת אחריות ולייצר עמדות כוח לנשים, תוכן איכותי ותפקידים ראויים, לא רק להיות אשתו של. להשקיע בנשים כי הן העתיד. הדוגמה הכי בולטת היא גל גדות, אני מעריצה אותה, היא לא פחות מאוצר לאומי של ישראל. בעלי מאוד רוצה שנבוא לבקר אצלכם, את זה כבר נעשה יחד עם הילד".

 ??  ?? לונגוריה עם השחקן מל רודריגז ב"נשוי בהפתעה"
לונגוריה עם השחקן מל רודריגז ב"נשוי בהפתעה"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel