Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 01.05.2018

גדי

בימים אלה המצב הכלכלי מתחיל להתייצב. סימנים ראשונים מעודדים מופיעים על פני השטח ומאפשרים לכם להרים ראש בגאווה. זה הזמן ללמוד מניסיון העבר ולא לחזור על טעויות.

דלי

תסכול דוחף אתכם לבזבז כספים אבל אתם חייבים לתפוס את עצמכם בידיים. נא להירגע ומייד. יש לכם חלומות אבל אין זה העיתוי המתאים להגשים את כולם, בוודאי לא בבת אחת.

דגים

המציאות לא מה שחשבתם שתהיה? עובר עליכם יום מעיק? אתם מרגישים ריחוק ומסתייגים ממי שנמצא לידכם? דרוש לכם קצת שקט ובמקום זה הבית מוצף אורחים לא קרואים? נסו להתייחס למה שקורה בהומור!

טלה

מיקוד בתחומי הפעילות השגרתיים שלכם הוא הכיוון המומלץ. אתם מנסים להתפרש אבל הדבר לא ממש מצליח ואתם צפויים לאכזבות. הטבות והקלות שמבטיחים לכם אנשים מסוימים לא יתממשו במציאות.

שור

במהלך היום צפויה תחושת תסכול וחוסר אונים בגלל מיזמים שהתחילו באווירה של אופוריה. אתם מותשים בגלל עומס עבודה מוגזם שלקחתם על עצמכם. הורידו פרופיל וחכו לשעות הערב.

תאומים

כוכב מרקורי ממשיך את מסעותיו מלווה באנרגיה בעלת אופי קליל, מקסים וידידותי, וזה אומר שצפוי לכם יום מרתק. אתם מגלים בתוך עצמכם צדדים שלא הכרתם ומתמודדים עם מטלות הרות גורל.

סרטן

גזרת מזל סרטן סופגת היום אנרגיה בעלת גוונים אובססיביים. אתם לא חייבים לאף אחד שום דבר. אתם מגיעים למסקנה שאדם מסוים שמתעלק עליכם גורם לכם להרגשה לא נוחה.

אריה

השמש טוענת אתכם באנרגיות אובססיביות, וזה אומר שמוטיבציה היא הדבר הכי חשוב כעת. למרות כל זה אתם מתקשים להתלהב והדבר גם מונע מכם להגשים דברים שאתם רוצים אותם באמת.

בתולה

כוכב מרקורי השולט במזל שלכם מושפע היום מאנרגיות ממוזלות המגיעות אליו מן הרקיע. נראה כי אתם נחושים בדעתכם להגשים את הפנטזיות הפרועות שלכם, ומתכננים את הסיטואציה לאט אבל בטוח.

מאזניים

מצב הרקיע מוליד התמקדות בעניינים שוליים. לחברים ולבני המשפחה נמאס מהקיטורים שלכם, בייחוד כאשר הסיטואציות שאתם מתלוננים עליהן הן לחלוטין פרי החלטות שלכם.

עקרב

כוכב פלוטו, שליט המזל שלכם, סופג היום אנרגיות נפלאות המגיעות אליו מן הרקיע. חשוב שתעבדו קצת יותר על התדמית החיצונית שלכם ותנסו להקנות לעצמכם מראה מקצועי יותר.

קשת

קיימים מסרים קוסמיים הרומזים על אכזבה מאדם שפיתחתם כלפיו רגשות רומנטיים. כדאי להסתפק כרגע ביחסים ידידותיים. תנו לזמן לעשות את שלו. העיתוי חשוב במיוחד בכל מה שקשור לבני מזל גדי.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel