Israel Hayom

מרווח ביטחון באשקלון מבטיחים לחזור

הפועל חדרה רשמה 0:1 חשוב על קטמון ופתחה פער של 4 נק' מהפועל ראשל"צ 0:0) מול הפועל ת"א(, שבוע לפני שהן נפגשות לקרב על הכרטיס השני לליגת העל

- אלי שטרן ושי ארצי

שבוע לפהני שהן ייפגשו למו שחק העוהנה הגדול על הכרטיס השהני לליגת העל, הפועל חדרה והפוו על ראשל"צ שיחקו אתמול במסגרת המחזור הו43 בפלייאוף העליון והעו לו את רף המתח לקראת המשחק במדרגה הנוספת.

המדורגת שנייה, הפתעת העונה מחדרה, אירחה בעפולה את הפועל קטמון שבעצמה עוד חולמת על גניבת הכרטיס השני.

ראשל"צ של הברקוביצ'ים יצאו למשחק חוץ במושבה מול הפועל ת"א ועד לדקה ה־76 ה־0:0 שלהם התאים להם. ואז הם קיבלו איתות מסלים עמאש מחדרה.

חדרה היא סיפור ענק, אפילו בקנה מידה של הלאומית שממילא משוגעת בכל שנה. אחרי פתיחת עונה שכללה שלושה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים, פיטורי מאמן )ניסו אבי־ טן במקום מומו ניסטל( ובעיקר תצוגה אדירה בסיבוב השני של העונה, שאותו סיימה במקום השני.

אתמול הקבוצה של אביטן שלטה לחלוטין במשחק, נהנתה מהרחקה מוקדמת של אורי פסו מקטמון (11) ומאחד, אוהד קדוסי, שנהנה כמעט מכל רגע העונה.

קדוסי הרים כדור נפלא לעמאש, שנגח את השער היחיד בשני המשחקים אתמול וסידר לחדרה יתרון של 4 נקודות מראשל"צ - רגע לפני המשחק על כל הקופה ביניהם. ניצחון של חדרה בראשל"צ יבטיח לה חזרה לליגת העל אחרי שירדה ממנו לפני 40 שנים. בהפועל אשקלון שירדה שלשום מעשית ללאומית עסקו אתמול בעיקר בליקוק הפצעים ובזיכרונות מתוקים מהעבר. מנכ"ל המועדון, דרור אלמלם, אמר אתמול: "שלוש השנים האחרונות נחשבו עבורנו כהצלחה כבירה, שאותן עשינו בכוחות משותפים, אך לצערי העונה לא השכלנו לשחזר את ההישג של העונה הקודמת. ליבי עם אוהדי אשקלון".

על העונה הבאה בלאומית אמר אלמלם: "לאחר שישקע האבק על העונה נפשיל שרוולים ונתחיל את מלאכת שחזור ההצלחות. נבנה קבוצה ראויה לעונה הבאה, כזו שתשמח את האלפים ותחזיר את המועדון למקומו הטבעי, לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי".

 ??  ?? ראשל"צ נגד הפועל ת"א אתמול. תנסה למזער נזקים במחזור הבא
ראשל"צ נגד הפועל ת"א אתמול. תנסה למזער נזקים במחזור הבא

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel