Israel Hayom

קונצרט בהיכל התרבות בנתניה

- שלמה שרף

כ מה מטורף יכול להיות משחק הכדורגל. מי האמין שבית"ר ירושלים, שהגיעה אחרי איבוד הנקודות של הפועל ב"ש בידיעה שניצחון יקרב אותה למקום הראשון תוכה ככה על ידי מכבי נתניה, חסרת היומרות בליגה, שבוע אחרי שבעצמה ספגה תבוסה כואבת מב"ש.

בית"ר לא הגיעה לנתניה ולא יכלה למהירות, לתחכום ולהתלהבות של המארחים.

סתיו שושן קיבל הזמנות נדירה בין הקורות ולא ניצל אותה. השוער היה אחראי באופן ישיר לפחות לשלושה שערים עם תגובה איטית ומיקום רע, אבל בית"ר לא יכולה להפיל את התיק עליו. כלום לא עבד לה אתמול. המשחק שלה הושתת על מקריות והיא קרסה מנטלית.

הצוות המקצועי בבית"ר צריך להכות היום על חטא. שכטר ווארן שהיו כל כך משמעותיים בריצה היפה שלה במהלך העונה, נשכחו לאחרונה על הספסל ורגע לפני סיום העונה - ורק בעקבות היעדרות של סילבסטרה - הם נקראו להציל את המולדת.

בהמשך נזכרתי שגם ז'אורזיניו עדיין בבית"ר, אבל גם השחקן הנהדר הזה לא יכול היה לעזור בכושרו הנוכחי. זו דוגמה לניהול גרוע של הסגל ברגעי האמת וזה יעלה לירושלמים באובדן הסיכוי הממשי שהיה לה לגעת באליפות.

בשורות נתניה הורגשה ירידת מתח בתקופה האחרונה. נראה היה שהיא מעבר לשיא ומתקשה למצוא אנרגיה בכדי לסיים את העונה יפה. אבל אז הם מציגים קונצרט כזה. המחצית הראשונה הייתה אחת הגדולות שראיתי העונה בליגה.

במחצית השנייה הורגשה ירידה בהתלהבות ובקצב, אבל היה ברור שבית"ר תתקוף ותיחשף בחלק האחורי.

אחד הבולטים בחבורה המגובשת מנתניה היה דן גלזר עם יכולת נהדרת במרכז המגרש. גם ערן לוי ודיא סבע נתנו עוד חותמת לעונה האדירה שלהם, אבל איש המשחק היה דידייה קוגבניה שנתן הופעה גדולה באגף שמאל של ההתקפה וגרם כאבי ראש לאחד המגנים הטובים בליגה, קונטה.

הניצחון הזה כנראה חיסל את בית"ר העונה בליגה והעניק לנתניה תעודת הצטיינות על רצינות, גם אחרי המאני טיים.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel