Israel Hayom

מסתמן: קלינגר ימשיך בהפועל חיפה מאבד את השליטה

למרות מועמדותו לאימון הנבחרת - עם יוסי אבוקסיס שזוכה לעדיפות - מאמן האדומים מכין את בניית הסגל לעונה הבאה: "התחושה היא שניר ממשיך כרגיל" במכבי ת"א ממשיכים להתעסק בעימות בין קרויף לאיתן טיבי: "לא מבינים את ההתנהגות של ג'ורדי"

- שי ארצי וליאב נחמני

גוברות ההערכות בהפועל חיפה שמאמן הקבוצה ניר קלינגר ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה. קלינגר עדיין מועמד לאימון נבחרת ישראל עם יוסי אבוקסיס ורוני לוי, אך הוועדה המקצועית שהוקמה תמנה קודם מנהל טכני, ובשלב זה מאמן האדומים מכין את בניית הסגל לעונה הבאה.

בשלב זה, כמה גורמים שמעורבים בבחירת מאמן הנבחרת הבא תומכים במינויו של אבוקסיס. האפשרות השנייה ברשימה היא זו של קלינגר.

"ההעדפה שלנו היא לראות את קלינגר ממשיך, אבל יואב כץ הצהיר יותר מפעם אחת שישחרר אותו לנבחרת אם תגיע הצעה", אמרו בכרמל והוסיפו: "התחושה כאן היא שניר ממשיך לעבוד כרגיל, זה בא לידי ביטוי מאחורי הקלעים".

כמו כן, במועדון התקשו להירגע מהעימות של קלינגר עם מאמן הכושר של מכבי ת"א, חואן טוריחו, ואמרו: "זו ההתנהלות האירופית של מכבי ת"א? זה נראה יותר כמו כדורגל בשכונות".

עוד כמה שבועות יעזוב ג'ורדי קרויף את מכבי ת"א לפרק הבא בקריירה שלו, אך הפרידה מהמאמן תהיה מרירה. לא רק בגלל ההתפרקות בפלייאוף, אלא גם בשל התקרית שלשום בינו לבין איתן טיבי, שנראתה כמו סוג של איבוד שליטה מצד ההולנדי.

במכבי יש מי שטוען שאולי הנוכחות של הבעלים מיטש גולדהאר מלחיצה את קרויף. בקרב השחקנים נשמעה ביקורת חריפה כלפי המאמן: "אנחנו לא מבינים את ההתנהגות של ג'ורדי. מה הוא רוצה מטיבי? שיתאבד בשבילו וייכנס בשנייה? הוא הגזים".

גורמים במועדון שדווקא מצדדים בקרויף טענו כי "הוא קרא לו וקרא לו, אבל טיבי לקח את הזמן, יותר מכל זמן סביר וזה הוציא את ג'ורדי מהכלים". עם זאת, גם תומכיו של המאמן הס־ כימו: "חבל שאנחנו צריכים להתעסק בדברים כאלה". הרוחות בקריית שלום סערו גם עקב העימות המדובר עם קלינגר. "בוא נראה איך קלינגר היה מגיב אם היו חוגגים לו מול הפנים פעמיים כשהקבוצה שלו סופגת בדקה ,"93־ה אמר בכעס גורם בקבוצה והוסיף: "הוא התנהג כמו פרחח".

מכבי חיפה. רמי גרשון החליט אתמול לעבור ניתוח בבוהן השבורה שממנה הוא סובל בחצי השנה האחרונה ושיחק למרות הפציעה.

"המטרה היא שרמי יתחיל את העונה הבאה בריא וחזק, שיחזור לעצמו ויביא את מה שהוא יודע", כך אמרו אתמול במועדון.

מי שחזר מפציעה הוא עומר דמארי, שמתאמן כרגע בנפרד משאר חבריו, ולאור העימות הפומבי עם המאמן פרד רוטן הוא למעשה סיים את העונה מבחינת מקצועית.

כמו כן, הקשר הבולגרי גיורגי קוסטדינוב ממשיך לעורר עניין בגרמניה. פרנקפורט ונירנברג מהליגה השנייה עוקבות אחר השחקן וייתכן שינסו לרכוש אותו. מבחינת הירוקים, 1.5 מיליון יורו יהיו סכום הולם כדי לשחררו.

 ??  ?? קלינגר. קודם ימונה מנהל טכני
קלינגר. קודם ימונה מנהל טכני
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel