Israel Hayom

תרגיל הקורה

החטאה דרמטית של ולדי קופמן שפגעה בקורה העלתה את הפועל ראשל"צ לסדרת הגמר מול מכבי ת"א אחרי 27:28 מותח על מכבי ראשל"צ

- עדי רובינשטיין

מה הנותר להגיד. הכדוריד הישראלי הוא אמהנם חוג בתקציבים גבוהים, אבל דרמה כמו שקיבלהנו בסדרת חצי הגמר של ראשון לציון מושכת כל חובב ספורט באשר הוא. השורה התחו תוהנה: 27:28 להפועל על מכבי, שמעלה אותה לסדרת הגמר מול מכבי ת"א.

הדרך לשם הייתה מורטת עצבים והסתיימה בהחטאה מדהימה של ולדי קופמן ממכבי, שזרק כדור שפגע בשוער, התגלגל לקורה ומשם שלח את הקבוצה שלו לחוף פלמחים מוקדם מהצפוי. תיקו היה מספיק לצהובים, אבל איך אמר סער פרנקל, המאמן המפסיד: "מישהו כיוון את הדברים מלמעלה". למישהו הזה, אגב, קוראים עידן מיימון.

רבות דובר על חוסר היכולות של מיימון לאמן קבוצה גדולה. בכל פעם שתקף את השופטים אמש ב"אתם בושה", אפשר היה להבין למה התכוונו המבקרים. אבל בעוד מיימון יודע להודות שטעה ומתקן תוך כדי משחק, בצד השני נזכ־ רו לעבור לאישית דקה וחצי לסוף ולקוות שהדברים יסתדרו. מתחילת השנה האוהדים בצהוב דיברו על כך שששת המיליונים ששפך ראול סרוגו לא שווים כלום אם נזרקו שחקני נשמה מהבית. ואכן, כשרואים את שרון שלם, שעבר לעירוני רחובות לעומת מה שהסתובב על המגרש במקומו, מבינים שנשמה לא קונים בכסף. זוהי עונה שמסתיימת בלי תארים לראשונה בעשור האחרון למועדון.

"הסדרה הבאה היא כבר של חמישה משחקים, זה סיפור אחר", סיכם מיימון, שהחל מיום שישי הקרוב יפגוש את מכבי ת"א החבולה. על הנייר, הפועל ראשל"צ פייבוריטית אבל בפועל צריך לזכור שבכל זאת מדובר בשתי הקבוצות הטובות בישראל, ושזו השנה השניה ברציפות שמכבי ת"א מגיעה למעמד הגמר. בשנה שעברה היא הפסידה את האליפות בגלל טרגדיה אישית בקבוצה, אבל השנה נדמה שהפועל ראשל"צ פשוט קבוצה טובה יותר. סדרת הגמר תחל כבר ביום שישי הקרוב כאשר יתרון הביתיות הוא של האדומים ,16:00) נחלת יהודה(.

 ??  ?? אבישי סמולר. הגמר יתחיל ביום שישי
אבישי סמולר. הגמר יתחיל ביום שישי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel