Israel Hayom

הסערה בעולם: "ישראל סימנה את הסכם הגרעין"

מסיבת העיתונאים המיוחדת של ראש הממשלה זכתה לסיקור נרחב בעולם ● נתניהו בראיון ל :CNN "איראן אינה רוצה שהעולם יידע את מה שהצגתי"

- אלי לאון

מסיבת העיתונאים המיוחדת של ראש הממשלה נתניהו זכתה לסיקור משמעותי בתקשורת הבינלאומית, והחזירה את העיסוק בסוגיה האיראנית לקראת הכרעת הנשיא דונלד טראמפ אם לפרוש מההסכם ב 12 במאי.

ראש הממשלה נתניהו התראיין אתמול לרשתות CNN ופוקס ניוז האמריקניות. בראיון ב CNN הוא ציין כי איראן "אינה רוצה שהעולם יידע את מה שהצגתי לעולם". כמו כן, על רקע החששות כי האירועים האחרונים יובילו לפריצה של מלח מה אזורית, ראש הממשלה ציין כי "אף אחד אינו מחפש סוג כזה של התפתחות". נתניהו שלל את הט ענות כי המסמכים אינם חושפים מידע חדש.

בראיון לתוכנית הבוקר של פוקס ניוז, ראש הממשלה ציין כי "למשטר הבריוני הזה היתה תוכנית גרעין סודית והם מנסים באמצעות עסקה רעה להשיג מאגר נשק גרעיני".

התייחסות נרשמה גם בעיתוני העולם. העיתון האמריקני, ה"וול סטריט ג'ורנל" כתב בכותרת הרא שית כי "ישראל סימנה את ההסכם האיראני". בתוכן הידיעה נכתב כי "ראש הממשלה נתניהו יצא במתקפה מרוכזת נגד הסכם הגרעין האיראני לקראת הדד ליין של ארה"ב שבו תחליט אם לפרוש מההסכם".

באתר העיתון פורסם כי "איראן עובדת לשמר את התמיכה האירופית על רקע חוסר ודאות בנוגע לגרעין".

בכותרת הראשית של העיתון הב ריטי "דיילי טלגרף", לצד תמונה גדולה של נתניהו העומד ליד הכי תוב "איראן משקרת", נכתב בכותרת הראשית - "עסקת הגרעין התבססה על הונאה, טוענת ישראל".

גם ה"ניו יורק טיימס" התייחס לאירועים בשערו תחת הכותרת "ישראל טוענת כי מסמכים סודיים מפרטים את התחבולה האיראנית". בתוכן הידיעה אף נחשפו פרטים חדשים על מועד פעולת המוסד באיראן.

אתר האינטרנט של "הטיימס "הלונדוני התייחס אתמול דווקא לטענות האירופיות כי "ישראל עדיין לא שכנעה אותנו בנוגע לה סכם הגרעין".

 ??  ?? ה"דיילי טלגרף" "לה רפובליקה" "וול-סטריט ג'ורנל"
ה"דיילי טלגרף" "לה רפובליקה" "וול-סטריט ג'ורנל"
 ??  ?? נתניהו ב CNN
נתניהו ב CNN

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel