Israel Hayom

לאור יום: תושב כפר קאסם חוסל בפיצוץ מכוניתו

הנרצח, עלי עאמר, מוכר למשטרה ● ניצל בעבר מ"תאונת עבודה", כשמטען שהוביל התפוצץ ברכבו ● זעם ביישובו: "המשטרה ידעה ולא עשתה כלום"

- נצחיה יעקב

חיסול לאור היום באמצע כביש מהיר במחלף אלישמע הסמוך לכפר סבא. הרוג ופצוע קשה בפיצוץ מכונית, שני נוסעים ברכב סמוך נפ צעו באורח קל.

צוותי חילוץ שהגיעו למקום דיווחו על ההרוג, שנמצא בתוך הרכב השרוף, ומותו נקבע במקום. הפצוע הקשה פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

פרמדיקים של מד"א, עידן שינה ותומר פיין סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו בנתיב השמאלי בצומת רכב שעו לה באש. סמוך לרכב שכב גבר כבן 30 בהכרה מעורפלת כשהוא סובל מכוויות ופגיעות הדף. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. גבר נוסף אותר בתוך הרכב כשהוא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. אשה כבת 30 מרכב סמוך שלקתה בהתקף חרדה פונ תה לבית חולים מאיר בכפר סבא, וצעיר נוסף בשנות העשרים טופל במקום".

מבית חולים בלינסון נמסר אמש כי הפצוע הקשה, הובא לבית החולים כשהוא סובל מפגיעת ראש ומכוויות וכי הוא מורדם ומונשם.

מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע פלילי וכי ההרוג הוא דמות המוכרת למשטרה. בהמשך התברר כי מדובר בתושב כפר קאסם, עלי עאמר כבן .30 עמאר נפצע באורח קשה לפני כחודש וחצי כשמטען שאותו הוביל התפוצץ במכוניתו בנתיבי איילון. עבד אל חאפז עראר מג'לג'וליה שישב לצידו - נהרג בפיצוץ שהוגדר אז על ידי המשטרה "תאונת עבודה". הפעם, המשטרה טו ענת כי אין מדובר בתאונת עבודה אלא בחיסול ממוקד. משפחת הנרצח מוכרת היטב למשטרה. אביו ואחיו נרצחו במג רש מכוניות השיייך למשפחה, ובהמשך גם דודו נורה למוות.

בכפר קאסם אתמול טענו התושבים כי הכתובת היתה על הקיר. "אני לא נכנס לתוך מעגל הנקמה שכבר קיים אבל הבחור הזה היה הרבה זמן על הכ וונת של החיסול" כך לדברי אחד מתו שבי המקום: "המשטרה יודעת הכל כולל מי הרוצחים ולא עשתה כלום. בכל בית בישוב יודעים, רק לפני שבועיים היה רצח - כל הישוב ראה - מישהו נעצר? עלילה בהמשכים מה שקורה פה בכפר קאסם". ח"כ עיסאווי פריג' )מרצ( המ תגורר בכפר קאסם ביקר בחריפות את השר לביטחון פנים וקרא לו להתפטר. בזמן שפצצות באיראן הן חומר ארכיוני", אמר, "בכפר קאסם זאת שגרת חיים".

 ??  ?? זירת האירוע. המכונית התפוצצה באמצע כביש עמוס
זירת האירוע. המכונית התפוצצה באמצע כביש עמוס
 ?? צילום: אתר פאנט ?? הנרצח עלי עאמר
צילום: אתר פאנט הנרצח עלי עאמר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel