Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 02.05.2018

גדי

זה יום של שחרור מעכבות, כמו גם הקלה רגשית ושינויים מתגלגלים המביאים אתכם למחוזות חדשים. כל ניסיון של אנשים קרובים לכם לעצור אתכם, לא רק שלא יעלה יפה, אלא גם יגרום לעימותים.

דלי

יום מתאים לאהבה. אם אתם לא בקשר, אז היום הולך לקרות לכם משהו מרגש בתחום. אתם מתחברים לקופידון, ששולח אתכם למקום טוב. מותר להתלהב אך כדאי להישאר עם שתי הרגליים על הקרקע.

דגים

חוסר בהירות עדיין מטריד אתכם. שינויים שיתרחשו בתוכנית המקורית להיום דווקא מתאימים למצב הרוח שלכם. הניידות תתרום לרצון שלכם לשנות ולגוון את האווירה השגרתית. יום מתאים מאוד לנסיעה.

טלה

שמרו על יחסים תקינים עם חברים. המתח שאתם צוברים כאשר מתעוררים ויכוחים ועימותים אינו שווה זאת. הפעילו את כישורי התקשורת שלכם וגייסו את מרב הסבלנות והסובלנות שברשותכם.

שור

החוש הטכני שלכם, שבדרך כלל די מוסתר, בא לידי ביטוי. אתם מצליחים לבצע פעולה ש"מצילה" את המצב וגורמת לאנשים אחרים לגלות בכם צד שלא הכירו קודם לכן.

תאומים

החלטות פזיזות עלולות להביא אתכם למצבים לא נעימים. לא שזה לא אופייני לכם, אבל אתם נוטים לעיתים להתפתות. מצב הרוח מידרדר בהתאם. גלו סבלנות! אל תיכנעו לסיפוק יצרים מיידי.

סרטן

אנרגיה נמוכה יחסית בשעות הבוקר גורמת לכם להתנהג בחוסר סבלנות. האטו את הקצב, גם אם עליכם להתאמץ במיוחד. בשעות הצהריים אתם שוקלים כמה הצעות הקשורות לתחום הקריירה.

אריה

זהו יום עם המון מצב רוח טוב. המתח שהרגשתם לאחרונה נעלם. אתם נוקטים פעולות שונות כדי להגביר את הביטחון העצמי ולבסס את מעמדכם החברתי.

בתולה

אתם פתוחים לקבל עצות מכולם אבל בסוף עליכם לשבת לבד ולהקשיב לקולות הפנימיים שלכם. מערכות היחסים האישיות שלכם מבוססות בחלקן על פנטזיה וכדאי ללמוד ולהבין מה עומד מאחורי הדברים.

מאזניים

כוכב ונוס, השולט במזל שלכם, נבלם מעט בשל אנרגיות מעכבות. קשר רומנטי שמתחיל בקצב איטי אך מבטיח, נתקע משום מה. אתם מחכים שהצד השני יגלה יותר יוזמה אך לא קורה שום דבר.

עקרב

כוכב פלוטו, השולט במזל שלכם, מושפע לטובה מאנרגיות של אהבה המגיעות אליו מן הרקיע. נצלו את התופעה כדי לשפר את מצבכם בתחום הזוגי. בן משפחה מתייעץ אתכם בעניין אישי־רומנטי.

קשת

זה הזמן לקשור את הקצוות האחרונים בתחום העבודה ולהתחיל במרץ. צפויה נסיעה עסקית. קשר רומנטי יכול להתפתח בזמן פעילות הקשורה ללימודים. יום מרגש. אתם יודעים שמתחילה תקופה חדשה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel