Israel Hayom

"עוד משחק חלש, רק בלי המזל"

אחרי התבוסה בנתניה, בבית"ר ירושלים מודים איך ניצחו חלק מהמשחקים העונה בקבוצה מחפשים שוער שני בכיר לעונה הבאה, אחרי שסתיו שושן אכזב עם זאת, ההתרחקות מחלום האליפות עשויה להשפיע על רמת ההשקעה ברכש בקיץ

- שי ארצי

ההתפרקות של בית"ר ירושלים מול מכבי נתניה גרמה לאנשי המועדון ללא מעט חששות לקראת גמר גביע המדינה בשבוע הבא נגד הפועל חיפה. "יכול להיות שהיינו צריכים את הסטירה הזאת לפני הגביע", הודו אמש בית"ר, שם יודעים שגם אם ינצחו את המשחק בשבת נגד הפועל ב"ש, שאליו יגיעו לפחות 23 אלף אוהדים שהבטיחו את מקומם, האליפות עדיין תהיה תלויה בקבוצה של ברק בכר.

במועדון ניסו במהלך היממה וחצי האחרונות לספק המון תירוצים לקריסה במאני טיים, החל מהנסיגה ביכולת של כמה שחקנים בכירים דוגמת קלאודמיר פריירה, איתי שכטר ועידן ורד. בשל ההיעדרות של בוריס קליימן, שאליה נגיע בהמשך, אך שימו לב לדברים הבאים שהשמיע גורם בקבוצה, שאמר: "המשחק מול נתניה הרגיש עוד משחק חלש שלנו רק בלי המזל, כל השנה אנחנו נראים אותו דבר, זו הקבוצה שלנו". ואכן, בהמון משחקים העונה בית"ר היתה הרבה פחות טובה מיריע בתה, אבל הצליחה איכשהו להשיג את הנקודות, בעיקר בעזרת המזל, שממש לא היה לה בנתניה.

עוד טענו בבית"ר כי "חזרנו אחורה מבחינת היכולת. המשחק הזה הזכיר את המשחק מול פלובדיב". למי שהספיק לשכוח, המשחק מול הקבוצה הבולגע רית, במסגרת מוקדמות הליגה האירוע פית, הסתיים בתבוסה .4:0

ההפסד לנתניה הדליק נורה אדומה במועדון בנוגע לכך שהקבוצה חייבת להביא בעונה הבאה שוער שני בכיר, אם היא רוצה להתמודד על האליפות. "לא היה לנו שוער בשער", אמרו בבית"ר על הופעתו של סתיו שושן, שלא לקח את ההזדמנות וחלק מהע שערים שספג היו באשמתו. בסביבת המועדון טוענים כי רן קדוש וצחי גיגי יכולים להיות אופציה לעמדת השוער השני בעונה הבאה, בעוד בוריס קליימן, כידוע, צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש ולהמשיך.

אם הזכרנו אפשרויות לחיזוק לקע ראת העונה הבאה, גורמים במועדון טענו כי ההפסד לנתניה, שפגע משע מעותית בסיכויי הקבוצה לזכות באע ליפות, עלול להשפיע על הרכש בעונה הבאה, משום שלטענתם הבעלים אלי טביב היה עושה שינויים גדולים ומחזק את הקבוצה באופן רציני אם היתה זוכה באליפות המתרחקת.

מי שחטף ביקורת נוקבת הוא המאמן בני בן זקן, שעליו אמרו גורמים במועע דון: "הכי קל תמיד להאשים את המאע מן, אבל ההפסד הזה בגללו. הגענו לא מוכנים וזה היה נראה קטסטרופה. לא היתה לנו שום בעיה מנטלית, התרסקנו רק בגלל סיבות מקצועיות". מקורבים לראשי המועדון העריכו כי אם בית"ר לא תזכה העונה בגביע המדינה, בן זקן לא ימשיך בעונה הבאה.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? שושן, שלשום. לא ידע לקחת את ההזדמנות שקיבל
צילום: אלן שיבר שושן, שלשום. לא ידע לקחת את ההזדמנות שקיבל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel